להתמודד עם נשירת שיער

"לקוח התקשר עכשיו וסיפר ש: הקריח מגיל 28, כיום הוא בן 43, מזה כחודש לוקח סראנזים ונאטוקינאז לסרוגין 1 ביום, פתאום הוא רואה שהתחילה צמיחה של שיערות במקומות שכבר המון…

admin ajax (2)

“לקוח התקשר עכשיו וסיפר ש: הקריח מגיל 28, כיום הוא בן 43, מזה כחודש לוקח סראנזים ונאטוקינאז לסרוגין 1 ביום, פתאום הוא רואה שהתחילה צמיחה של שיערות במקומות שכבר המון זמן לא הייתה! מדהים!”  נטע פלג ג’ראד, 28.1.2020

השיער הוא ראי של הגוף. לכן כל בעיה בגוף מתבטאת גם בשיער. ההידרדרות של השיער נגרמת מתזונה דלה ולקויה, זרימת דם לקויה, השפעות הורמונאליות, נטיות גנטיות. לאלה יש להוסיף תרופות, כימיקלים ורעלים שונים, וכן תהליכי צביעת שיער, סלסול או יישור. בדיקת דם סטנדרטית, מראה רק חלק קטן ממה שקורה.

יש מה לעשות

איזון השעון הביולוגי – לישון לא יאוחר מ-2230 ולקום מוקדם בבוקר – 0600 בערך (נמצא כי מסכים גורמים לבעיות שינה – יש מה לעשות).

תזונה נכונה – מזון אורגני חי, מזון נקי ללא רעלים.  החשוב ביותר להימנע מסוכר ומזונות מכילי סוכר, כי הם חסרי ערך תזונתי. אנו זקוקים לאבץ, סיליקה, מינרלים וגורמי תזונה נוספים, האובדים בתהליכי הייצור. מזיקים ביותר הם “צבעי המאכל”, חומרים משמרים, מייצבים, משפרי מראה, משפרי טעם, המתלווים למזונות מוכנים, וכן, למזונות שעברו תהליכי עיבוד תעשייתיים. “תהליכי איבוד”. לא לאכול מוצרי קמח לבן סוכר לבן, כי הם חסרי ויטמינים ומינרלים. (הרחבה).

שמנים בלתי רוויים:  שמן מרווה  וכן שמנים בלתי רווים חיוניים, שנמצאים במזון נא: באבוקדו, טחינה, פישתה טחונה, אגוזים שונים, וחמניות (טיגון, בישול, קלייה מקלקלים את התכונות הטובות של השומנים הבלתי רוויים).

אנטיאוקסידנטים – לקבל צמחים עשירים בגורמי תזונה ונוגדי חימצון כמו מורינגה, ספירולינה, פולן.

דטוקסיפיקציה – נטרול וניקויי רעלים המצטברים בגוף, מתרופות, כימיקלים, רעלים בסביבה ובמזון (הרחבה).

פרוביוטיקה – חשוב לתמוך במערכת העיכול על ידי תוספת נבגי פרוביוטיקה איכותיים. במיוחד למי שהיה חשוף לאנטיביוטיקה.

אבץ וסיליקה (צורן) – מינרלים החסרים בדרך כלל. מקור טבעי לאבץ הם האגוזים והגרעינים למיניהם, מקורות טבעיים לסיליקה הם: שבולת שועל, שבטבט. אם יש מחסור, רצוי גם לתסף.

ציסטאין – חלבון של השיער והציפורניים שהעדרו במידה חלקית היא תופעה נפוצה.

תוספים מומלצים

פרוגסטרון: אצל נשים, נשירת שיער בדפוס גברי נובעת בד”כ עקב חוסר פרוגסטרון. אם נותנים אסטרוגן במקום פרוגסטרון זה מחמיר את הבעיה. הוספת פרגננלון (קדם-הורמון של פרגסטרון) עשויה לסייע (הרחבה).

Hair Skin & Nails – מכלול מקיף לבריאות השיער, העור והציפורניים. זהו מולטי מקיף לבריאות השיער המכיל 19+ מרכיבים חיוניים ברמת טוהר גבוהה.

בי קומפלקס אקטיבי (הרחבה)

לבדוק בי 12 (הרחבה)!!! חשוב מאוד שיהיה בתחום העליון – 800- 1000. לבדוק בנוסף גם בלוטת המגן. הויטמינים: B12 B6 ופולאטה, חשובים לתהליך הפיכת מתיונין לציסטאין.

ספיגת חלבונים לקויה תיתכן עקב בעיות במערכת העיכול וחוסר אנזימי עיכול, לעיכול החלבונים (הוספת אנזימי עיכול).

ביוטין 10,000 – נחוץ לסינטזת חלבונים, נמצא בחסר בתזונת הג’אנק  (הרחבה).

מה אם היה ניתן לשפר את הבריאות שלך בתוך חודש? קבלו תמיכה מקצועית וצעדו בביטחון לעבר אורח חיים בריא יותר. אנחנו בטבע-לי נטורופתיה מתמחים בהתאמת פתרונות נטורופתיים לצרכים הייחודיים שלכם, במטרה לחסוך לכם זמן וכסף. כתבו לנו בוואטסאפ 055-966-3097, התקשרו לטלפון 03-956-9449 בשעות העבודה, או בקרו אותנו באתר teva-li.com

להורדת מדריך מתנה

מדריך מתנה 7 טעויות רקע שקוף

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

לכל הפוסטים

דילוג לתוכן