שבעה קיצורי דרך לעצמאות בריאותית

ח' אייר ה'תשע"ט, 15/3/2019 ביום חמישי חגגנו את יום העצמאות. את הנס הגדול שהיה לנו במלחמת השחרור, כשעמדנו עם הגב אל הקיר, מעטים מול רבים, זוכרים את השואה שמאחורינו, ומבינים…

beautiful violet sage outdoor, close up shot
Sage plant (lat. Salvia Officinalis). Background made from healing herbs
תקריב של פרחים סגולים בשדה.

ח’ אייר ה’תשע”ט, 15/3/2019

ביום חמישי חגגנו את יום העצמאות. את הנס הגדול שהיה לנו במלחמת השחרור, כשעמדנו עם הגב אל הקיר, מעטים מול רבים, זוכרים את השואה שמאחורינו, ומבינים שאין לנו ברירה אלא להקים מדינה, בכל מחיר! כזה היה דוד שלי, שאני קרוי על שמו, שנפל במלחמת השחרור, בפאתי עזה, בכפר בית חנון. לכבוד יום הזיכרון, העליתי לרשת את הספר שכתב אבי, ד”ר גדעון לבב, לזכרו. לחצו כאן לצפייה

האם אנחנו עדיין עצמאים? הכל מתחיל מתחושת העצמאות הפנימית. עצמאות היא בחירה יומיומית, העומדת שוב ושוב למבחן בתוך הרעש שמסביב. היא דורשת האטה. היא דורשת עוצמה. היא דורשת עומק. שורשים.

ועם זאת, עד שנשיג את העומק, ישנם קיצורי דרך.

  1. עשה לך רב. להתחבר למקורות מידע שאתם סומכים עליהם. כשיש לנו איזשהו אתגר בריאותי, רובנו פונים קודם כל לדוקטור גוגל. אבל דוקטור גוגל לא יכול לתת לנו תמיכה רגשית. חשוב  להתחבר במייל לאתרים כמו טופהיל, שיתנו לא רק מידע אלא גם עידוד.
  2. וקנה לך חבר. להתחבר עם חברים שגם הם מתעניינים בבריאות. ולהיפגש איתם פנים אל פנים בתדירות קבועה. ספרו החדש והמרתק של ד”ר יובל דרור “קוד סמוי”, חושף את המניפולציות הרגשיות שמפעילות עלינו הרשתות החברתיות, יצרניות האפליקציות וחברות התוכנה כדי למקסם את הרווחים וכדי שנתמכר למכשיר. ועל עשרות דברים נוספים שלא רוצים שתדעו. עדיף פנים אל פנים! עם משפחה וחברים! דיאטת מסכים יכולה לחסוך לנו זמן רב!  ואם יש לחברים שלכם או למטופלים שלכם יש אתגר בריאותי ואתם צריכים תוסף מקצועי, דברו איתנו – יש לכם אוזן קשבת!

  3. תנועה רכה. צ’יקונג למשל. חיונית כדי שהמזון ותוספי התזונה ייספגו בגוף. וכמובן גם הליכה. באויר נקי.
  4. ניקוי אביב – חשוב לכולנו. כמו שהאוטו זקוק לטיפול 10, כך גם הגוף. רעלים מצטברים כל הזמן. בימינו הניקוי חייב להיות פעיל – הנה טיפים. כמו שהאוטו צריך שמן מנוע, כך גם הגוף. והשמן שהכי חסר לנו בתזונה הוא אומגה 3, ורצוי שתהיה .צמחית, ונקייה ממתיל-אסטר.

  5. סדר יום – שינה בזמן וקימה בזמן.  הבינו מי גונב לנו את הלילה. עשו דיאטת מסכים אחרי השקיעה, שדרגו את התאורה. ואם אתם מפספסים, ניתן לצרוך לזמן מה מלטונין.
  6. מזון חי, שאינו מהונדס, נקי מחומרי הדברה, רצוי אורגני. ורצוי עוד יותר מגידול מקומי. וואם אפשר, גדלו חלק ממנו בעצמכם. בייחוד נבטים. זה הבסיס. רבים מאיתנו לא אוכלים את 9 המנות המומלצות ביום. אז אם אתם מפספסים מדי פעם, או לא יכולים לפנות זמן לאופרציה, קיצור דרך הוא להשיג אותו באבקה, ולעשות ממנו שייק. אבל חשוב שהאבקה תהיה איכותית כדי לשמור על מלוא האנזימים של הנבט. לכן נמליץ על אבקות המיובשות בהקפאה, תהליך השומר את כל האנזימים. לאחרונה מצאנו בסוג חדש של אבקה כזו, עוצמתי בהרבה מהקודמים, עם כמות עצומה של ביקורות טובות. המוצר טבעוני לחלוטין, טעים, מכיל מעל 50 מרכיבים – אבקות של מיצים ירוקים, של פירות יער וירקות מיובשים בהקפאה, צמחי מרפא, פרוביוטיקה, פטריות מרפא, ויטמן C אורגני, וכמות עצומה של נוגדי חמצון.
  7. פשטות מרצון. ככל שנצרוך פחות. יהיה לנו יותר פנאי. דיאטת מסכים יכולה לפנות לנו זמן רב. וגם מזון חי מונבט יכול להעלות מאד אל האנרגיה שלנו ולחסוך לנו הרבה כסף. כל זאת בשילוב פעילות קהילתית ושמחה.

טופהיל תמשיך לעדכן אתכם עדכונים מעודדים על חידושים בתחום התזונה. הירשמו כדי להתעדכן ועד לפעם הבאה, שיהיה לכם שבוע קסום ומלא אנרגייה. להרשמה במייל – הירשמו בראש העמוד. 

עוזר לאנשים לגלות שיש טיפול טבעי בשיניים ללא עזרת רופא, ושזה הבסיס לכל הבריאות. מוביל את תכנית "פותחים פה לבריאות"

להורדת מדריך במתנה

מדריך מתנה 7 טעויות רקע שקוף

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

לכל הפוסטים

דילוג לתוכן