טופהילהסתכלת לאחרונה בבדיקות הדם שלך?

טופהיל מחוייבת להנגיש לכם ידע נטורופטי ולסייע לכם באיתור התוספים האיכותיים ביותר בתחומם. עקב הידע הרב שאנו מנגישים, אנשים מתקשרים אלינו כל הזמן כדי להתייעץ בנושאי בריאות. 

לאחרונה התקשרה אלינו בת 22 -  היא היתה צריכה לעשות בדיקות דם, בשביל הסמינר. וגם, היא היתה מוטרדת : למה אני כל כך עייפה? ואיך אני יכולה להיות יותר מרוכזת בלימודים ובכלל?

אמא שלה שלחה אותה אלינו.

אמרנו לה - קודם כל, להפחתת העייפות, לכי לישון יותר מוקדם. נכון, קשה לוותר. אבל תחשבי על כל היתרונות העצומים של לקום מוקדם. כושר, עירנות, ריכוז פי 2 בשעות הבוקר המוקדמות, להספיק יותר בפחות זמן! בשביל זה צריך לישון עד 10:30 גג. צמצמי תאורה! ובכללקראי מה שכתוב כאן. זה מאד חשוב בשביל הבריאות שלך לאורך ימים ושנים טובות. עכשיו את בונה את הבסיס! כבר בספר בראשית פרק א' , הדבר הראשון שהקב"ה עשה זה להבדיל האור לבין החושך. בלילה אנחנו אמורים לישון! והיום? הפכנו את הלילה ליום. שינינו ששת סדרי בראשית. ובהתאם, השעון הביולוגי שלנו משתבש, אנחנו משמינים ומפתחים בעיות קשב, עירניים בלילה, ועייפים ביום.

הצענו לה לבקש שיבדקו בבדיקות הדם גם ויטמין D, ו-B12 (לא תמיד הרופאים בודקים זאת). וברזל. ותפקודים של בלוטת התריס.

שלשום היא כתבה ובישרה: "יש לי את התוצאות של הבדיקות. הכל בסדר! הכל בנורמה! "

האמנם? אמרנו לה: זה שהם אומרים שזה תקין זה לא אומר שגם מבחינה נטורופטית זה תקין. זה רק אומר שזה עדיין בנורמה. שלחי לנו את הבדיקות בוואטסאפ ותני לנו להסתכל על זה.

הסתכלנו על הבדיקות ושומו שמיים: וויטמין  D בלתי מספיק. סידן מעל המקסימום. וגם פריטין  (הקשור לברזל) נמצא ברצפה. וויטמין B12 רק 270 (מבחינה נטורופטית הוא צריך להיות בקצה העליון של הסקאלה, סביבות ה-1000). גם החומצה הפולית נמוכה יחסית.

קישרתי אותה עם אחת הנטורופטיות של טבע-לי נטורופתיה, קליניקה נטורופתית המתמחה בפענוח בדיקות דם, בהתאמת תוספים מתקדמים ובייעוץ נטורופתי מקיף.

האם יש סיבות נוספות לעייפות? 

קודם כל, ייתכן שאת לא שותה מספיק נוזלים. שתי 8-10 כוסות ליום (מים, מיץ, שייק, וגם הנוזלים שבמרק נחשבים בתוך כמות זו).

כמו כן, הפריטין קצת נמוך, וזה מצביע על התחלה של אנמיה. נמליץ לקחת לחודש חודשיים השלמה עדינה של ברזל.

למה הויטמין D שלי נמוך?

הקיץ מתחיל, אבל לצערנו גם בקיץ לרובנו חסר ויטמין D ורמתו אינה אופטימלית. אנחנו נמצאים בבניינים רוב היום, את לבושה ארוך, ובכלל גם הסבון שבמקלחת מוריד את הויטמין D לפני שהוא מגיע לתאים. וחבל - ויטמין D מגן עלינו מפני מעל 250 מחלות. וחשוב גם לדיאטה. עדות נוספת לחוסר הויטמין D היא הסידן שנמצא אצלך מעל המקסימום. עקב החוסר בויטמין D, הגוף מוציא סידן מהעצמות. הויטמין D אינו קשור לעייפות אבל כדאי להוסיף.  נמליץ לקחת באופן קבוע את הויטמין D החדש של Naturesage, מוצר חדש שיצא לאחרונה ויש לנו איתו תוצאות מעולות. הוא מכיל ויטמין D על בסיס שמן מרווה מרושתת, המשמר את איכותו באופן טבעי, זאת בניגוד לסוגים אחרים של ויטמין D שיש בהם חומר משמר. 

ומה עם הריכוז בבחינות?

מבחינה נטורופטית אנחנו מסתכלים על המכלול, וכדי להשיג כל תוצאה חשוב לטפל בכמה גורמים. לסיוע בלימודים ולהצלחה בבחינות כדאי שתקחי שמן מרווה מרושתת. הכי משתלם בנוזל, חצי כפית ליום בתוך האוכל. בכלל הוא עוזר לשיפור התפקוד המוחי, ומומלץ לכל המשפחה (האומגה 3 הרגיל שנמכר בחנויות הוא לרוב שמן סינטטי בשם מתיל-אסתר, שעבר תהליכים של זיכוך ופירוק כימי). רצוי להתמיד לפחות 4 חודשים - וכדי לעודד את האנשים להתמיד השגנו לחברים של טופהיל שלישייה במחיר משתלם.

בנוסף כדאי להוסיף גם מתיל-B12 עם פולאט (מתיל-B12 הוא ה-B12 הפעיל, בספיגה גבוהה. ופולאט היא חומצה פולית טבעית). נמליץ על המוצר של נאווה בריאות. זהו מוצר איכותי, ומשתלם יותר מזה של אקוסאפ (100 מנות במחיר 60). לחברים של טופהיל, השגנו מבצע על שלישייה, לכל המשפחה (לרובנו חסר B12, כמעט כולם צריכים, וגם חשוב לנו לעודד אנשים להתמיד - כדי לראות תוצאות רצוי להתמיד לפחות 4 חודשים).

האיכות קובעת

צוות היועצים של "טבע-לי נטורופתיה" נמצא לשירותכם בטלפון 039569449. מומלץ להיעזר באיתור תוספים איכותיים, ולהתייעץ בטלפון לגבי מינון וסוג הבדיקות שכדאי לעשות.

מומלץ לעשות בדיקות דם, ולתאם ייעוץ מקיף. למי שעושה ייעוץ, יש קופון הנחה על התוספים.

לתיאום ייעוץ וליווי נטורופתי