כך התקנתי וואטסאפ במחשב ללא צורך בטלפון סלולרי

צריכים וואטסאפ במחשב בשביל העסק שיעבוד מהר? מאותגרים מקרינה? סובלים מקשיי ראייה ? לא חייבים טלפון בשביל וואטסאפ. נכון יש וואטסאפ ווב אבל הבעיה שהוא איטי והוא עדיין משאיר אותך…

whatsapp on your computer

צריכים וואטסאפ במחשב בשביל העסק שיעבוד מהר? מאותגרים מקרינה? סובלים מקשיי ראייה ? לא חייבים טלפון בשביל וואטסאפ. נכון יש וואטסאפ ווב אבל הבעיה שהוא איטי והוא עדיין משאיר אותך מחובר לטלפון בוריד, כי הטלפון הנייד חייב להיות דלוק וומחובר. בהדרכה הזו אסביר איך עשיתי עושים וואטסאפ במחשב שאינו קשור לטלפון. ואיך הפעלתי אותו מרחוק עם whatsapp web בריבוי משתמשים. אפשר וואטסאפ פרטי ואפשר עסקי – השיטה תעבוד עם שניהם. אז אם רציתם לעשות הורדה של וואטסאפ ווב לשולחן העבודה , או אם השתמשתם בוואטסאפ להורדה והוא עבד לכם בקצב צב, הנה פתרון יותר טוב – להתקין וואטסאפ על המחשב.

וואטסאפ במחשב

בימינו יותר ויותר יישומים נכתבים מראש רק לטלפון הסלולרי. אבל יש אנשים שמוגבלים בשימוש בו: יותר מ-35% כבר רגישים לקרינה ברמות שונות (הרחבה – קראו עוד על פתרונות לרגישות לקרינת חשמל), והמספר הולך ועולה עם השנים. רבים מתחשמלים מכל מגע עם הטלפון הסלולרי. ולאחרים יש אתגרי ראייה עקב המסך הקטן, שהולכים ומחריפים עם השנים. הסימפטומים של הרגישות לקרינה מוכחים ומתועדים במחקרים רבים – וצפויים לגדול בהרבה עם כניסת הדור החמישי (5G) וה”אינטרנט של הדברים”.

וואטסאפ היא אפליקציה מובילה שהפכה נחוצה במצבים עסקיים חברתיים ואישיים רבים. האם אפשר להשתמש בה במחשב, ללא צורך בטלפון? הפתרונות של חברת וואטסאפ – Whatsapp Web ותוכנת Whatsapp למחשב עדיין דורשים שהטלפון יהיה מחובר איפשהו לרשת.  בעבר המלצנו על טלפונים מיוחדים שיש להם חיבור רשת קוי ואפשר להשתמש בהם גם במצב טיסה. אבל מה אם אין לכם טלפון? או שאתם באופן עקרוני לא רוצים טלפון, אבל עדיין חייבים להיות מחוברים לוואטסאפ לצרכי עבודה?

לשמחתי גיליתי לפני כשנה פתרון חינמי! שאינו מצריך רכישת איזשהו טלפון מיוחד.

  1. התקנתי במחשב את תוכנת Bluestacks – המאפשרת להריץ אנדרואיד על PC, ומהר! (עד פי 6 יותר מהר מאנדרואיד S9). זהו פרוייקט דגל של חברת אינטל ועוד 100 חברות, המיועד להנגיש את האנדרואיד ל-PC.
  2. ב-Bluestacks מתקנים את תוכנת Whatsapp Business. בניגוד לוואטסאפ הרגיל, את גירסת הביזנס אפשר לאשר מכל טלפון רגיל (במקרה שלי, הטלפון היה מחובר למרכזיה עם תפריט קולי, הייתי צריך לכבות לרגע את התפריט הקולי כדי לשמוע את הסיסמה שבהודעת האישור).
  3. סיימנו!  אפשר לשיר:

“יש לנו וואטסאפ,
לוואטסאפ יש מחשב,
ולו ארבע רגליים,
ללא נייד קטן”
(לצלילי השיר “יש לנו תיש”)

הנחיות מלאות (באנגלית) לביצוע ההתקנה שלב אחר שלב תמצאו כאן.

בסרטון שהקלטתי היום , תמצאו הסבר לא רק איך אפשר להתקין וואטסאפ על המחשב, אלא גם איך אפשר להתחבר אליו ממחשבים אחרים.

אם אתם צריכים עזרה בהתקנה ניתן להזמין התקנה בליווי אישי דרך הזום . לחצו כאן לפרטים ואחר כך צרו קשר.

עוזר לאנשים לגלות שיש טיפול טבעי בשיניים ללא עזרת רופא, ושזה הבסיס לכל הבריאות. מוביל את תכנית "פותחים פה לבריאות". מנכ"ל טבע-לי נטורופתיה

שיווק בר קיימא

לערוץ הטיפים בטלגרם

סמל ירוק וחום עגול המתאר עץ מסוגנן עם ענפים ושורשים, עם נקודות לבנות המייצגות פירות או עלים.

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

לכל הפוסטים

דילוג לתוכן