טופהילמה עושים כשיש לילה לבן ולאחריו יום הפוך?
image_pdfimage_print

לילה לבן ולאחריו יום הפוך.
נשמע לכם מוכר?

בדרך כלל ישנים בלילה וערים ביום. זה השעון הביולוגי האופטימלי. אבל האתגרים בתקופתנו גדולים, ויש לילות לבנים, שמביאים אחריהם ימים הפוכים.

זה מה שקרה לי אתמול: עשיתי טעות והסתכלתי במסכים ועברתי את סף השינה. מלטונין חזק בדרך כלל עוזר לי אבל אתמול לא - האור הלבן שבמסכים חיסל את פעולתו. לא הצלחתי להירדם. נדודי שינה.

מה עושים? נזכרתי במינרל, שחסר כמעט לכולנו, ומסייע מאד גם להרגעה ולאיזון השינה. אבני ממליץ עליו בעמוד 280 בספר המרתק "ובחרתם בחיים" שחשוב לכל מי שרוצה לשמור על בריאותו.  היה לי בבית, מרחתי אותו על הגוף והצלחתי להירדם. שמחתי שהיה לי אותו בבית. ממליץ גם לכם.

המינרל הזה לא פוטוגני. הסידן מקבל יחסי ציבור טובים בהרבה. אבל חסר בו שכיח מאד. מעל 90% מהאוכלוסייה בארה"ב, ו-80% מהאוכלוסייה בארץ, נמצאו חסרים במינרל חיוני זה, דבר המהווה גורם מפתח ברבים מאתגרי הבריאות הנפוצים.

כואב לכם השרירים? זהו חומר שדרוש לכל תא בגוף. כאשר התאים דלים בו, סידן עובר למרכז התא כדי להגן על שלמות התא. הדבר גורם לכל תא בגוף להיות קשיח. אין פלא שאנו סובלים מהתקשחות של שרירים, כאבי ראש, נדודי שינה, ועוד.

המינרל הזה נמצא בעיקר ברקמות. ובדיקת דם לא מגלה זאת - הבדיקות בארץ בודקות רק את הרמה שלו בדם. כדי להעלות את רמת המינרל, נדרש קודם כל למרוח אותו על הגוף. זה פי 10 יותר אפקטיבי. לקיחה פנימית חשובה בנוסף (הנה סוג טבעי, שנספג!) אבל אינה מספיקה.

נמצא כי הוא מגן גם מפני נזקי מתכות כבדות (כספית, עופרת ועוד)   ותומך בייצור הגלוטתיון,  התוסף שהזכרנו במייל הקודם, שהוא גם נוגד חימצון חזק וגם עשוי לתמוך בפוגשי קורונה ובפוגשי שפעת בצורתה הקשה.

צפו בד"ר אבני מדבר על המינרל, וחשוב שתקראו גם את הספר שלו - זה עוזר להתמיד.

כדי לעודד אותכם ואותכן להתנסות, הבאנו למטה מבצע שווה.

chat
close

האם אתה עמיד לקורונה? בחן את עצמך

×

מתמודדים עם אתגר בריאותי? מחפשים פתרון טבעי? נשמח להקשיב ולבדוק איך ניתן לסייע. כתבו לנו כאן:

×