סראזים 250,000 – נוגד דלקות טבעי

הוא תורם לבריאות הלב, משמש תחליף לתרופות אנטי-דלקתיות ומסייע לטיפול ומניעה של עשרות מחלות ובעיות בריאות נוספות. הכירו את מפרק החלבונים החזק ביותר - סראזים 250,000. "היו לי בראש מספר…

סארזים 250000

הוא תורם לבריאות הלב, משמש תחליף לתרופות אנטי-דלקתיות ומסייע לטיפול ומניעה של עשרות מחלות ובעיות בריאות נוספות.

הכירו את מפרק החלבונים החזק ביותר – סראזים 250,000.

“היו לי בראש מספר גושי שומן (תורשתי, גם לאבא שלי יש). אחד מהם הפך לדלקתי, גדל לקוטר של 1 ס”מ, כאב מאד ושיתק לי חצי ראש. קיבלתי בהמלצתכם סראזים, 3 כדורים 3 פעמים ביום, וכבר ביום הראשון החלה הקלה בכאב. כאשר חלף שבוע, גודל הגוש ירד משמעותית, וכעבור שבועיים, הגוש נעלם לחלוטין! גם גוש השומן שהיה נעלם לחלוטין! תודה עצומה!” – איילת שלג

“אני ממליצה על הסראזים ללקוחותי – הוא מאד עוזר במצבים של מיומות וציסטות” –  מזל,  מטפלת ברפואת תדרים.

האנזים סראפפטאז Serrazyme, הוא אנזים ייחודי שנוצר על-ידי בקטריה מסוג ,Seratia E15 הנמצאת במעי של תולעי המשי וכיום מיוצר במעבדה (ולכן מתאים גם לצמחונים). האנזים נחשב פרוטאוליטי, כלומר – מפרק חלבון, המסוגל לפרק ביעילות רבה קרישי דם ופלאקים בכלי הדם, מה שהופך אותו לתוסף מעולה לבריאות הלב.

בנוסף, האנזים מפרק גם רקמות מתות וציסטות, ואף משמש כנוגד דלקות טבעי, המסייע לטיפול בתהליכים דלקתיים בשלבים שונים. למעשה, השפעתו נוגדת הדלקת חזקה ויעילה יותר מאנזימים פרוטאוליטיים אחרים.

כל היתרונות של סראזים

  • נחשב למפרק החלבונים עם העוצמה הגבוהה ביותר
  • פעילות נוגדת-דלקת – השפעתו נוגדת הדלקת חזקה ויעילה יותר מאנזימים פרוטאוליטיים אחרים ולכן הוא משמש תחליף לתרופות אנטי-דלקתיות קונבנציונאליות(NSAID’s)  כמו אספירין
  • מסייע במניעת בצקת ברקמות שונות.
  • השפעה חזקה למניעת כאב – זאת בשל יכולתו למנוע שחרור תרכובות גורמות כאב מרקמות דלקתיות.. מחזק השפעת אנטיביוטיקה (בשימוש במקביל – במקרי עמידות חיידקים לאנטיביוטיקה).
  • בטוח לכולם – אין תופעות לוואי ידועות.
  • אין שום פעילות הדדית בין סראפפטאז לתרופות אחרות, לכן ניתן ליטול עם תרופות מרשם.

סראזים לבריאות הלב

מחקרים קליניים שונים שנערכו במדינות רבות, מראים שהאנזים מעורר פעילות פיברינוליטית. המערכת הפיברינוליטית פועלת לפרוק קרישי דם הנוצרים באופן מתמיד בזרם הדם. לכן האנזים מסייע למניעת היווצרות של קרישי דם שיכולים לגרום להתקף לב ובעיות חמורות שונות ובמקרים מסוימים יכול לשמש אף כתחליף לצנתור.

סראזים – שימושים נוספים

לב כלי דם – שבץ מוחי, קרישי דם, טרשת עורקים, כיבי רגליים, בעיות לימפטיות וכו’

ראומטיזם, דלקות מפרקים, פיברומיאלגיה.

אוסטיאופורוזיס, מחלות אוטואימוניות לופוס.

טרשת נפוצה ופגיעות (מחלות) עצבים אחרות

דרכי נשימה וריאות – דלקות גרון ושקדים, אוזניים, סינוסיטיס, שיעול, אסטמה, דלקת הסמפונות

גידולים, ציסטות ופוליפים של איברים פנימיים (חזה, שחלות, כבד, כליות וכו)

סכרת, דלקת לבלב, מחלות פיברוציסטיות בכבד

שיקום מהיר לאחר ניתוחים

כאבי ראש כרוניים ומיגרנות (ווסקולאריות ודלקתיות)

ערמונית –  דלקות והגדלה של ערמונית – פרוסטטה

מערכת העיכול – קרוהן, דלקת כיבית של המעי הגס – קוליטיס אולצירוזיס, קיבה “עצבנית”)

אובאיטיס –  דלקת הענבה. (דלקת עיניים שעלולה להופיע עקב מחלה אחרת)

פגיעות וחבלות ספורט – טיפול ומניעה

האטת תהליכי הזדקנות (אנטי-אייג’ינג)

שיפור פעילות אנטיביוטיקה – היות שהאנזים מנקה תאים מתים ומוגלה

עשרות מחלות נוספות – הרחבה.

אופן השימוש

ליטול על קיבה ריקה עם כוס מים מלאה כ-30 דקות לפחות לפני, או שעתיים אחרי ארוחה. אפשר עם פרי (מזון לא-חלבוני).  מינון: 1-8 כמוסות ביום. לא גורם לדילול דם,  תומך לעומת זאת במניעת היווצרות סתימות בגלל דם “דביק” (עקב דלקת) ועוזר לסילוק משקעים (פלאקים) שכבר נוצרו. אפשר ליטול עם גלוקוזאמין, MSM ותוספים אחרים, כי להם תפקיד שונה, סראפפטאז יסייע להאצת קבלת התוצאות. ניתן ליטול לתקופה ארוכה, ללא פגיעה בתוצאות או תופעת לוואי(4). אידיאלי לשימוש ארוך-טווח לתחזוקת הגוף, ולמניעת בעיות בריאות.

מינון טיפולי מומלץ

אנשים שואלים – “תוך כמה זמן אראה שיפור?”. כמובן שכל אדם הוא אינדיבידואלי ובדרך כלל נדרש לקחת תוספי תזונה לפחות שישה חודשים כדי לראות תוצאות. אבל בימינו הלחוצים, אנשים רוצים תוצאות מקסימליות תוך זמן מינימלי, מה שמצריך גם מינון מקסימלי. הנחיות היצרן בהקשר זה:

המינון המקסימלי הוא 3X3 סראזים 250,000 ליום. אחרי התקופה הראשונה, להוריד ל-3X2 ואז ל-3X1, מינון שאפשר להיעזר בו לתחזוקה למצבים החמורים יותר. יש אנשים במצבים קלים יותר שעבורם ניתן להשתמש גם במינון תחזוקתי של 3X80,000, אבל זה תלוי במצב ובאיזה עזרה המצב דורש.” 

למרות שאין קוים מנחים קבועים לגבי זמנים, בד”כ אנו ממליצים לתת מינון מקסימלי למשך תקופה של 3-6 שבועות (אפשר קצת יותר זמן אם צריך). רוב האנשים מתחילים לראות שיפור תוך זמן זה, ויכולים להתחיל להקטין את המינון בהדרגה.

כלומר מדברי היצרן (ההדגשות הם שלנו), עולה שאם רוצים שהתוצאות יורגשו תוך פרק זמן סביר, כדאי להתחיל במינון מקסימלי. ולכן כשאנשים לחוצים להשיג תוצאות מהר, ושואלים תוך כמה זמן זה עובד, התשובה יכולה להיות שזה תלוי במינון.

עם זאת, ככל שהמינון גבוה יותר, הניקוי מתבצע מהר יותר וייתכנו תופעות ניקוי שהן חלק מתהליך הניקוי. לכן, מתוך זהירות מומלץ להגיע למינון הגבוה בהדרגה כדי שתופעות הניקוי לא יהיו חזקות מדי – למשל להעלות את המינון בכמוסה כל 2, 3, או 4 ימים. (במצבים נדירים, אצל אנשים עמוסים או רגישים במיוחד, ייתכן שנצטרך להתחיל מסראזים 80,000 לפני שנגיע ל-250,000).

איפה להשיג?

סראזים 250,000 אפשר לרכוש בקישור זה –  זהו הסראזים החזק, האיכותי, המקורי, והמשתלם ביותר, והמשלוח מהיר יחסית (בד”כ 5-10 ימי עסקים) – שימו לב להנחות כמות – על כל מוצר נוסף באותה הזמנה יש 20$ הנחה. 

האם התוסף מתאים גם לשומרי כשרות?

סראזים הוא תוסף צמחוני ועל פי הנחיות ה-Star K האמריקאי, לרוב האנשים העובדה שהוא צמחי מספיקה מבחינת כשרות.

כל הכתבות והמידע בנושא סארפפטאז- סראזים 250,000:

רשימת המחלות בהן מטפל הסארפפטאז

סארפפטאז לשיכוך כאבים

סארפפטאז- אנזים הפלא- כל התועלות

אתמול עברה חצי שנה מאז שהתחלתי לקחת סארפפטאז

אנזימים- הדלק המניע של הגוף

References

  1. The Miracle EnzymeTM is Serrapeptase – a book By Robert Redfern. The book’s website,  , includes 23 scientific references.
  2. Study Shows Serrapeptase is Stronger than Trypsin, Chymotrypsin and Aspirin – http://bit.ly/serra-strength
  3. Serrapeptase, Serrapeptidase, and Serrazimes – http://www.xtend-life.com/information/ingredients/serrapeptidase/
  4. SerraPeptase Side Effects

מה אם היה ניתן לשפר את הבריאות שלך בתוך חודש? קבלו תמיכה מקצועית וצעדו בביטחון לעבר אורח חיים בריא יותר. אנחנו בטבע-לי נטורופתיה מתמחים בהתאמת פתרונות נטורופתיים לצרכים הייחודיים שלכם, במטרה לחסוך לכם זמן וכסף. כתבו לנו בוואטסאפ 055-966-3097, התקשרו לטלפון 03-956-9449 בשעות העבודה, או בקרו אותנו באתר teva-li.com

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

לכל הפוסטים

דילוג לתוכן