מהו הויטמין הכי חשוב במדף התוספים שלכם? ולמה חשוב להחזיק אותו בבית מראש?

"אני עם מערכת חיסונית מוחלשת כבר כמה שנים טובות בגלל טיפול ביולוגי במחלה כרונית. לפני שנתיים התחלתי לקחת ויטמין C (במינון של 500 מ"ג פעם ביומיים) יחד עם אומגה 3…

“אני עם מערכת חיסונית מוחלשת כבר כמה שנים טובות בגלל טיפול ביולוגי במחלה כרונית. לפני שנתיים התחלתי לקחת ויטמין C (במינון של 500 מ”ג פעם ביומיים) יחד עם אומגה 3 (300 מ”ג בכל יום) ומאז אפילו הצטננות לא היתה לי.” (עופר, 4.1.19, ,תגובה באתר walla)

ויטמין C עובד בגוף במספר מנגנונים: הוא משמש נוגד חימצון (מפחית ראדיקלים חופשיים) ואף תומך בפעילות של נוגדי חימצון תוך תאיים כגון גלוטתיון, יש לו פעילות אנטי-ויראלית מוכחת, במיוחד במחלות מקבוצת השפעת, הוא מעצים גם את מערכת החיסון בכך שיש לו קשר ישיר לפעילות של חלק מתאי החיסון (מקרופאגים, לימפוציטים, תאי הרג טבעיים), הוא משתתף בסינתזה של קולגן, בתהליך הספיגה של ברזל, במטבוליזם של ביוכימיקלים חיוניים רבים כולל קרניטין ומוליכים עצביים (למשל נוראדרנלין וסרוטונין), והוא חיוני להחלמה מנזק שנגרם כתוצאה מזיהום נגיפי או חיידקי, כמו גם לתפקוד התקין של המוח. בנוסף, כאשר האדם נמצא בסטרס קשה או לאחר מחלה קשה, מאגריו מתרוקנים ויש צורך דחוף לחדשם.

בנייר עמדה שפורסם בסוף פברואר השנה ונחתם ע”י יותר מ-40 רופאים מהעולם נכתב:

“יש רק טיפול אחד קיים בנגיף הקורונה החדש: ויטמין C. אומנם ויטמין C הוא לא תרופה נגד הוירוס אבל כיום עדיין אין בנמצא תרופה וויטמין סי עשוי להציל את חייכם ובהחלט יפחית את חומרת הזיהום.”

מה לענות למי שאומר ש “לא מוכח שויטמין סי יעיל”?

  1. מחקרים מצריכים אישורים ואורכים זמן וכיום אין שום הוכחה קלינית על משהו שעובד נגד הקורונה מכיוון שמדובר בנגיף חדש ולא מוכר.
  2. הוכח בעבר במחקרים רבים שוויטמין C פעל כנגד כל נגיף בודד כולל שפעות למיניהן, דלקת ריאות ואפילו פוליו.
  3. רופאים במחלקות הקורונה מודים היום: “אנחנו מטפלים דרך ניסוי וטעיה היות שהווירוס חדש לנו, אין לנו פרוטוקולים מוכחים או מחקרים קליניים ואין לנו ברירה אלה לנסות ולראות מה עובד על המטופל.” מסיבה זו גם יצא חוק חדש בארה”ב שלא מאפשר לתבוע את הרופאים על רשלנות בטיפול בקורונה!
  4. במקומות רבים בעולם כגון סין וקנדה מצאו כי הטיפול בוויטמין סי במינונים גבוהים מאוד, בעיקר דרך הוריד, הניב תוצאות חיוביות לחולי קורונה קשים.

“אם בן משפחה שלי יאבד את חייו כתוצאה מזיהום בנגיף הנגיף, לאחר שרופא סירב להשתמש בוויטמין C דרך הווריד, אני אתבע אותו בבית משפט ואף אזכה” (ד”ר קנת ווקר, MD רופא מנתח)

מינון יומי מומלץ של ויטמין C

בתקופה זו אנו ממליצים על צריכת ויטמין סי דרך התזונה או במינון נמוך כמניעה אולם אם חס וחלילה אתם מתחילים להרגיש תסמיני מחלה כלשהי או חום אנו ממליצים על נטילת ויטמין סי ליפוזומלי במינון גבוה כל 3-4 שעות. ויטמין סי ליפוזומלי בכמוסות מגיע מחו”ל וזמן ההגעה משתנה ולכן אנו ממליצים להחזיק תמיד קופסה בבית “בהיכון” (להתאמת מינון התייעצו איתנו).

להרחבה על ויטמין C כדאי גם לקרוא גם כאן.

המלצות טופהיל

מקורות

  1. greenmedinfo
  2. orthomolecular

להורדת מדריך במתנה

מדריך מתנה 7 טעויות רקע שקוף

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

לכל הפוסטים

דילוג לתוכן