וירוס הקורונה? 12 צעדי התגוננות פשוטים שכדאי לבצע למניעת הידבקות- כתבה מעודכנת

חוזרים ללמד? חוזרים לשגרת עבודה כלשהי? יוצאים למקומות הומי אדם?  מבקרים קרוב בבית חולים? מצטננים בקלות? מערכת החיסון שלכם חלשה? "גרם מניעה = קילו תרופה" ריכזנו עבורכם 12 צעדי התגוננות…

וירוס הקורונה מניעת הידבקות
קבוצה של חיידקים ירוקים על רקע כהה.

חוזרים ללמד? חוזרים לשגרת עבודה כלשהי? יוצאים למקומות הומי אדם?  מבקרים קרוב בבית חולים? מצטננים בקלות? מערכת החיסון שלכם חלשה?

“גרם מניעה = קילו תרופה”

ריכזנו עבורכם 12 צעדי התגוננות פשוטים שכדאי לבצע להגברת מניעת הידבקות ולהתמודדות קלה יותר עם המחלה במקרה של הדבקה

  1. הימנעות- המעיטו ככל הניתן לשהות במקומות עם חולים כגון קופות חולים ובתי חולים. אל תכנסו למעלית עם אדם חולה, רחצו ידיים עם סבון לעתים תכופות ובמיוחד אחרי שהייתם בחוץ.
  2. תזונה- אכילת פירות וירקות, רצוי אורגניים וללא חומרי הדברה, תזונה טבעית ככל הניתן, לא מתועשת- ככל שגופכם יוזן בצורה טובה יותר כך הוא יצליח לשמור על מערכת חיסון בריאה וחזקה יותר.
  3. מי כסף אנטי בקטריאלים- תרסיס מוכח מחקרית: במחקר שערך היצרן נמצא שהתוסף הוא אנטי ויראלי, אנטי חיידקי, נוגד ופטריות וטפילים. נמצא שהוא מחסל לדוגמה ריינו-וירוס תוך פחות מ3 דקות. למניעה: מתיזים בפה 6 ריסוסים פעמיים ביום (ממתינים 2 דקות בלי לאכול ולשתות ו-זהו). לחוצים בזמן? הזמינו פה
  4. תמיכה בהתנעת מערכת החיסון ושיפור זיהוי פתוגנים ע”י הגוף–  פורמולת פטריות מיקודיפנס ונוזל פטריות מרפא המתאים לילדים מניפיקה.
  5. חיסון– פטריית מרפא במיצוי פטנטי שנחקרה מדעית בנושא של תמיכה במערכת החיסון והפחתת סימפטומים של שפעת- AHCC.
  6. התרסיס שתומך בפעילות אנטיבקטריאליתתרסיס שמן אורגנו על בסיס של מרווה מרושתת המכילה אומגה 3. נוח לשימוש ותומך בחיטוי חלל הפה והגוף.
  7. מרכיב חשוב במערכת החיסון, במיוחד בזמן מחלה- אבץ.
  8. הנוזל המריר המופלאשבדי מריר-המוצר המקורי- הפורמולה מכילה 19 צמחי מרפא שעובדים על מערכת החיסון ומערכת העיכול. ניתן להשתמש כמניעה וגם בשעת מחלה. כל המרכיבים בנוסחה הזו נבדקים כשגרה במעבדה וכולם לא עברו הנדסה גנטית (NON GMO). בנוסף, לכל צמח מספר מעקב שמאפשר להתחקות על מקורו ובדיקת המעבדה שלו. (כדי להימנע מהסתגלות יש לבצע שבועיים הפסקה לאחר כל 6 שבועות של טיפול) למניעה וצריכה שוטפת יש לצרוך כפית- פעמיים ביום.
  9. תמיכה בחיידקיי מערכת העיכול (מיקרוביום) ובמערכת החיסוןביוצידין הינה פורמולה ותיקה המכילה צמחי מרפא, פטריות מרפא, שום, שמן אורגנו, אגוז שחור ועוד. מומלץ להחזיק בבית ולהשתמש בכל מקרה של הדבקה בחיידק, קלקולי קיבה וגם כדי לתמוך במערכת החיסון לתקופות קצרות.  המוצר לא עבר הנדסה גנטית GMP-FREE, כל הצמחים הינם אורגנים אשר נקטפו בזמן הנכון. בנוסף, ביוצידין נחקר בבדיקות מעבדה בלתי תלויות ונמצא אפקטיבי ביותר.
  10. דבש עם מרכיב פעיל- דבש המאנוקה המקורי מניו זילנד – עם המרכיב הפעיל מתיל גליוקסל בריכוז טוב תורם לתמיכה בשיפור מצבי הצטננויות, דלקות גרון וירוסים. הוכח כמסייע להתמודדוף הגוף אפילו נגד חיידקים עמידים, אנשים רבים משתמשים בו גם כמניעה לילדים ומבוגרים. כפית ביום בכל בוקר בד”כ תעשה את העבודה (אין לחמם).
  11. “מזון” למערכת החיסון- ויטמין D– צרכו ויטמין D3 באופן קבוע בתקופת החורף ואם אינכם נחשפים לשמש – אז גם בקיץ. ויטמין D מגביר את המוכנות של מערכת החיסון (תאי T) לפעולה. כאשר תהיה חשיפה לגורם מזהם הם יתרבו מהר יותר וייצרו יותר חומרים שילחמו בזיהום. מינון אפקטיבי בד”כ יהיה לפחות 5,000 יחב”ל ביום – להתאמת מינון התייעצו איתנו.
  12. הוויטמין הכי חשוב למערכת החיסוןויטמין C– מומלץ לצרוך ויטמין C ליפוזומלי במינון מוגבר בכל תקופת החורף ולהגביר צריכה בחשש להדבקות במחלה. ויטמין סי ידוע מזה שנים רבות ככזה שתומך במיגור שפעות ומחלות ויראליות, ניתן גם לרכוש ויטמין סי לא חומצי במינון של 800 מ”ג ובתוספת פקעות ורדים.

מתלבטים מה לבחור?  לכל שאלה, ניתן להתייעץ עם צוות הנטורופתיות. שתהיו בריאים, אמנון לבב וצוות טבע-לי נטורופתיה

עוזר לאנשים לגלות שיש טיפול טבעי בשיניים ללא עזרת רופא, ושזה הבסיס לכל הבריאות. מוביל את תכנית "פותחים פה לבריאות"

להורדת מדריך במתנה

מדריך מתנה 7 טעויות רקע שקוף

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

לכל הפוסטים

דילוג לתוכן