קבוצת הפלצבו קיבלה חיסון אחר. כלומר לא פלצבו אמיתי

"הנסיין בברזיל שקיבל חיסון נגד קורונה ומת, קיבל זריקת דמה ולא חיסון נגד קורונה. כידוע חלק מהנסיינים מקבלים זריקת דמה וחלק חיסון אמיתי." - כך דווח בחדשות 12 אבל בפרוטוקול…

חיסונים

“הנסיין בברזיל שקיבל חיסון נגד קורונה ומת, קיבל זריקת דמה ולא חיסון נגד קורונה. כידוע חלק מהנסיינים מקבלים זריקת דמה וחלק חיסון אמיתי.” כך דווח בחדשות 12

אבל בפרוטוקול הניסוי של החיסון לקורונה של אסטרה זנקה כפי שבוצע בבריטניה, קבוצת הפלצבו קיבלה חיסון אחר. כלומר לא פלצבו אמיתי.

ניתן לוודא זאת במחקר עצמו שפורסם ב”לנצט” וכן לקרוא על כך בכתבה של חוקר מאוניברסיטת אוקספורד, שנותן כדוגמא את החיסון לקורונה של אוניברסיטת אוקספורד, שבו “קבוצת הביקורת מקבלת חיסון נגד דלקת קרום המוח MenACWY“.  את החיסון שקיבלה קבוצת הביקורת מקבלים באופן שגרתי בני נוער בבתי הספר.

הוירולוג שקורא לציבור לקרוא את המחקר על החיסון של חברת אסטרה זנקה הוא ד”ר סוקריט באקדי, וירולוג גרמני ופרופ’ למיקרוביולוגיה. למד רפואה באוניברסיטת בון בגרמניה, היה ראש המוסד למיקרוביולוגיה רפואית והגיינה בגרמניה. תאילנדי שנולד בארצות הברית.

באוסטריה מפרסמים את החיסון לקורונה של אסטרה זנקה כמעט כל יום, הם קוראים לו “לא מזיק” (harmless) ו”בטוח”.   לוביסטית של חברות התרופות אמרה שבכל הבדיקות של החיסון לא היו תופעות לוואי רציניות. אבל לדבריו במחקר שלב 2 על יחסית מעט מתנדבים אנגלים שחוסנו, ב- 20%-25% מהמקרים תופעות הלוואי היו כה קיצוניות, שלאנשים היו נפיחויות ענקיות, חום, כאבי ראש, צמרמורות, איברים כואבים, כאבי שרירים והם היו כ”כ חולים שלא יכלו לסבול את זה. מה הם עשו באנגליה בעקבות  תופעות הלוואי שהיו כ”כ קיצוניות? מנקודה זו והלאה כל המשתתפים במחקר קיבלו מינון גבוה של אקמול – משכך כאבים ומוריד חום, כדי למנוע את התגובה. זה אומר שקודם הם קיבלו את האקמול ואז את החיסון.

בדרך זו  יכלו לומר שהחיסון היה well tolerated. בחודשים ושבועות לאחר מכן  גרמו לממשלת הודו להכריז שהם יבצעו את השלב הבא בהודו וגם במקומות אחרים.

“אני מאמין ש- 3000 איש בהודו ישתתפו בניסוי ויחגגו את התוצאות עם הטענה שהם tolerated it well. גבירותי ורבותי, האם אתם רוצים שאמא או סבתא שלכם בגיל 70-75 עם מחלות רקע תקבל כזה חיסון? הם לא יכולים לרצות את זה. היית עושה זאת לעצמך או למישהו צעיר מגיל 70? לקחת זריקה של אקמול כדי שלא יהיו לך תופעות לוואי, בשביל מה? תן לי לומר לך את זה. לא אוכל להעלות את הוידאו הזה בתוך 5 ימים כי אם אעשה זאת זה יימחק מיד, בגלל מה שאמרתי כעת“.

עוזר לאנשים לגלות שיש טיפול טבעי בשיניים ללא עזרת רופא, ושזה הבסיס לכל הבריאות. מוביל את תכנית "פותחים פה לבריאות". מנכ"ל טבע-לי נטורופתיה

להורדת מדריך במתנה

מדריך מתנה 7 טעויות רקע שקוף

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

לכל הפוסטים

דילוג לתוכן