MSM המופלא

MSM – מתיל סולפניל מתאן – היא תרכובת גופרית אורגנית הקיימת באופן טבעי במזונות טריים רבים אך נעלמת בעיבוד המזון. שימושה העיקרי בגוף הוא לסינתזת הקולגן, יצירת העור, כלי הדם,…

ניקוי רעלים

MSM – מתיל סולפניל מתאן – היא תרכובת גופרית אורגנית הקיימת באופן טבעי במזונות טריים רבים אך נעלמת בעיבוד המזון. שימושה העיקרי בגוף הוא לסינתזת הקולגן, יצירת העור, כלי הדם, השיער והציפורניים.

תועלות MSM

שמירת היופי. גופרית אורגנית נחשבת פעמים רבות כמינרל היופי: היא שומרת על חדירות דפנות התא ובכך מקלה על כניסת חומרי תזונה לתאים ועל סילוק רעלים. הוספת MSM תומכת בשמירה על גמישות התאים, העור וכלי הדם – שזה סמל הנעורים.

סילוק רעלים. MSM נדרש לייצור הגלוטטיון (אחד מנוגדי החמצון העיקריים בגוף). גלוטטיון הוא החלק הכי חשוב במערכת סילוק הרעלים שלנו. הוא קושר רעלנים כגון מתכות כבדות ומסלק אותם מהגוף דרך המעי.

מחלות ניווניות (כמו אוסטופורוזיס ודלקת מפרקים) עלולות להיגרם מהצטברות משקעי סידן בגוף – MSM תומך בפירוק הצטברות MSM ידוע בתור ממיס סידן פוספט. בדרך זו, הוא מסייע בפירוק ומניעת הצטברות הסידן הרע ברקמה הרכה (מוח, כליות, עורקים וכו’) ומונע הסתיידות הנחשבת כשורש של מחלות ניווניות רבות (התקשות עורקים, אבנים בכליות, הסתיידות של עטרה אצטרובל, עצירות וכו’). רכיבי תזונה חשובים נוספים המסייעים במניעת הסתיידות הם ויטמין K2 (MK-7) ומגנזיום.

MSM עוזר לתקן סחוסים הרוסים ברקמות הגוף. הוא עשוי להפחית כאבים ונפיחות, להפחית נוקשות ולשפר את זרימת הדם.

איזון רמות הסוכר בדם – MSM  עוזר לגוף לייצר אינסולין.

הפחתת אלרגיות – MSM מסייע להפחתת אלרגיות, דלקתיות, ורקמות צלקת.

האם יש מספיק MSM במזון?

MSM נמצא בפירות, ירקות, בשר ומוצרי חלב אולם לרוב אנחנו לא מקבלים מספיק. בבישול הוא משתחרר בקיטור. פיסטור מוריד את כמותו ב-50%. הקרקע לרוב דלה ב-MSM, ולכן ירקות ופירות לא אורגניים דלים גם הם.

תיסוף MSM

הוספת MSM מועילה לכולם. אפילו לבריאים ביותר. אם מנסים לקבל את יתרונות הבריאות שהוזכרו למעלה, חיוני להוסיף MSM באופן קבוע. עם הגיל, ריכוז ה-MSM בגופנו יורד. אנשים מעל גיל חמישים כדי שישקלו להוסיפו.

MSM נספג בקלות בגופנו. הוא מרכיב בטוח והגוף יכול לסלק את מה שלא בשימוש. אל תשתמשו ב-MSM אם אתם אלרגיים לגופרית או נוטים לאבנים בכליות. לאדם הממוצע המינון המומלץ הוא 1500 עד 6000 מ”ג ליום – תלוי במשקל הגוף. מומלץ להתחיל ב-500 מ”ג ולהעלות במשך הזמן.

יש בעיה אחת בתיסוף MSM – הטעם. הוא מאד מר. הדרך הטובה ביותר היא להוסיף את האבקה לכוס קטנה של מים (מסוננים כמובן), ואז להקפיץ את זה לתוך הגרון. ואם תרצו אפשר להחזיק בננה או גוג’י ברי בקרבת מקום לאיזון.

איפה להשיג?

נמליץ להשיג אבקת MSM טהורה וטבעונית מסוג OptiMSM  ללא הנדסה גנטית, מחו”ל.

תופעות ניקוי

כשלוקחים MSM הגוף יתחיל לנקות רעלים. זה עלול לגרום לכמה תופעות ניקוי, שנעלמות תוך כשבועיים. תופעות אפשריות כוללות פריחה, עייפות, כאבי ראש ושלשולים. זה לא משהו רע –  ככל שהסימפטומים חזקים יותר כך הגוף מנקה יותר רעלים. אם הסימפטומים חזקים מדי, פשוט הנמך את המינון, או שלב עם ACZ Nano שסופח את הרעלים שהשתחררו ומוציא אותם החוצה.

References – מקורות

מה אם היה ניתן לשפר את הבריאות שלך בתוך חודש? קבלו תמיכה מקצועית וצעדו בביטחון לעבר אורח חיים בריא יותר. אנחנו בטבע-לי נטורופתיה מתמחים בהתאמת פתרונות נטורופתיים לצרכים הייחודיים שלכם, במטרה לחסוך לכם זמן וכסף. כתבו לנו בוואטסאפ 055-966-3097, התקשרו לטלפון 03-956-9449 בשעות העבודה, או בקרו אותנו באתר teva-li.com

ומה אם ניתן היה לשפר את הבריאות שלך בתוך חודש?

קבלו תמיכה מקצועית וצעדו בביטחון לעבר אורח חיים בריא יותר~

ליווי אישי בלחיצה כאן

ספר פתוח וקפסולות על גבי נייר עם נוסחאות כימיות, מוקף בענפי ירק ופרחים צהובים קטנים.

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

לכל הפוסטים

דילוג לתוכן