ג’ל סיליקה מטוקיין – Tachyonized Silica Gel

המינרל סיליקה (צורן) חיוני ליצירת הקולגן בעצמות ומועיל בפני עצמו כמוליך עצבי. הוא חשוב ביותר לשמירת גמישות העורקים, מניעת מחלות לב וכלי דם, חיזוק מערכת החיסון, ומניעת תהליך ההזדקנות ברקמות.…

shutterstock 95194951

המינרל סיליקה (צורן) חיוני ליצירת הקולגן בעצמות ומועיל בפני עצמו כמוליך עצבי. הוא חשוב ביותר לשמירת גמישות העורקים, מניעת מחלות לב וכלי דם, חיזוק מערכת החיסון, ומניעת תהליך ההזדקנות ברקמות. רושמים אותו גם למניעה ולהיפוך תהליך האוסטאופורוזיס, למניעת אלצהיימר. אנשים עם כאב כרוני דיווחו אחרי כמה שבועות של שימוש על ירידה בקשיחות ושיפור התנועתיות. רקמת העצם מכילה לפחות 2% סיליקה. הוא חשוב גם למניעת חורים בחניכיים, לשיפור הראייה, ולהפחתת הדליות ברגליים. פצעים כרוניים נוטים להתרפא כשיש מספיק סיליקה.

סיליקה מומלץ גם כתוסף תומך בתהליכי בניית החניכיים והעצם. למשל במהלך טיפול חניכיים או השתלות שיניים והשתלות עצם. זאת עקב תועלתו ביצירת קולגן בגוף.

חוסר סיליקה יוצר רגישות יתר לרעש, לשיחות בקול רם, לשברים ושחיקה במפרקים, לחורים בשיניים, להידרדרות בראיה, ובתפקוד המוח.  לפי ד”ר ג’נסן, חיסונים מזיקים יותר לילדים עם חוסר סיליקה (2).

תהליך הטקיוניזציה מחזק את אנרגיית החיים של חומרים כך שיוכלו להשפיע על סביבתם (1).

ג’ל סיליקה מטוקיין מספק תוספת אנרגייה לכל הגוף, תוך כדי חיזוק הלסת, השיניים, העור, הציפורניים, השיער, הרצועות, הגידים – כלומר כל רקמת החיבור והקולגן, כמו גם מבנה השלד עצמו: העצמות.

שימוש מתמשך בג’ל סיליקה מטוקיין יחזק את כל שדות האנרגייה הטבעיים של הגוף (SOEFs) שסופגים את הסיליקה.

כל ג’ל סיליקה קולודיאלי רגיל (פעיל ביולוגית) מהווה תוספת מינרלים מדהימה (3) אבל תהליך הטקיוניזציה לוקח אותו לרמה אחרת לגמרי של תועלת, עם אנטנת טקיון מולקולרית הנמצאת בתוך מבנה התא.

ד”ר גבריאל קזנס, M.D, מאמין שג’ל סיליקה הוא המפתח למניעה והפיכת כיוון האוסטיאופורוזיס.

מינון מומלץ

מינון רגיל:  להתחיל מ 1-2 טיפות 1-2 פעמים ביום, בתוך נוזל או במזון. אפשר להגדיל באופן הדרגתי עד 5-10 טיפות ליום או יותר (כל 5 ימים להוסיף טיפה), או לפי המלצת המטפל.

תכולה: מים טהורים וג’ל סיליקה.

אחסון: להרחיק מאור שמש ישיר.

הערות: זהו מוצר בעל עוצמה. למרות שאין תופעות לואי מזיקות לשימוש בחומרים מטוקיינים, כמה אנשים מוצאים שבכמויות מוגזמות הוא יכול להאיץ את תהליך הניקוי מרעלים וליצור קצת חוסר נוחות. זה לא רע, אבל רוב האנשים לא אוהבים את זה ו\או לא מבינים למה זה קורה. לכן מומלץ להתחיל מ 1-2 טיפות ולהעלות בהדרגה עד 8-10 טיפות או יותר בהתאם להמלצת המטפל.

נסיון טיפולי

סיליקה ג’ל מסייע מאד לשיקום מהיר של השן לאחר השתלות . כותבת ד”ר יהודית יסקין– רופאת שיניים ביולוגית העובדת בשיטה אינטגרטיבית בעלת מעל 25 שנות ניסיון ברפואת שיניים, כירורגיה, השתלות ורפואה משלימה :

“כאשר אני עושה השתלות שיניים אני בדרך כלל אתן בון רניואל, לפעמים גם אוסיף ג’ל סיליקה. מניסיוני השתלים יוצאים חזקים יותר, התוסף משפר את החיבור בן העצם לשתל ותוך חודשיים אני רואה בבדיקות שהעצם צפופה יותר. במקרה אחד שבו נתתי בון רניואל בשילוב ג’ל סיליקה, ראיתי בנוסף גם שהעצם שגדלה הייתה נראית יותר לבנה בצילום מאשר העצם ליד האתר המושתל”.

איך להשיג?

את הג’ל המטוקיין אפשר להשיג ישירות בארה”ב.

לעזרה בהזמנה, ניתן לפנות אל “טבע-לי נטורופתיה“.

References

  1. Tachyon Energy: A New Paradigm in Holistic Healing, by Gabriel Cousens and David Wagner
  2. Spiritual Nutrition, by Gabriel Cousins. P.447
  3. Silica – The Amazing Gel, by Alex Kaufmann
  4. וידאו – ד”ר גבריאל קזנס.

עוזר לאנשים לגלות שיש טיפול טבעי בשיניים ללא עזרת רופא, ושזה הבסיס לכל הבריאות. מוביל את תכנית "פותחים פה לבריאות"

להורדת מדריך במתנה

מדריך מתנה 7 טעויות רקע שקוף

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

לכל הפוסטים

דילוג לתוכן