מה פוגע בהתפתחות הגופנית והנפשית של ילדים?

מאמר זה הינו תמצית של מאמר שהופיע בארה"ב. ברור שלא הכול זהה בין נתוני שתי המדינות – אבל הדומה רב על השונה. כמו בארה"ב, גם פה נותנים חיסונים בלי מחשבה,…

article 31 3 17 (1)

מאמר זה הינו תמצית של מאמר שהופיע בארה”ב. ברור שלא הכול זהה בין נתוני שתי המדינות – אבל הדומה רב על השונה. כמו בארה”ב, גם פה נותנים חיסונים בלי מחשבה, מפלירים את המים (מכניסים בהם פלואור), מרססים גידולי חקלאות בהפרזה רבה ועוד. ממש לאחרונה התבשרנו שתלמידים בישראל התקדמו מבחינת לימודים במספר מקצועות חשובים. זה טוב אם כי עלינו לזכור שבהתקדמות זו לא הובאו בחשבון נתוניהם של ילדים אוטיסטים, ילדים עם הפרעות קשב ולמידה וכאלו ששובצו בבתי ספר מיוחדים לאור הישגיהם הדלים. על כל פנים, חשוב מאוד להתייחס לנתונים שיוזכרו בהמשך, כך ניתן יהיה להציל ילדים רבים מגורל של אוטיזם או סבל מהפרעות אחרות. כאמור, נתונים אלו נסקרו בארה”ב.

בכל ההיסטוריה של הציביליזציה האנושית, ילדים מעולם לא נחשפו להרעלות שונות כמו בתקופה זו. הבעיה הבולטת ביותר של חשיפה זו היא שיש עליה באחוז הילדים האוטיסטים והסובלים מקשיי למידה. בארה”ב, כיום 1 מכל 88 ילדים מוגדר כאוטיסט, שזו הרמה הגבוהה ביותר בעשורים האחרונים. ניתן להגדיר תופעה זו כמגיפה ממש. כתזונאי, הגיעו אלי מספר ילדים אוטיסטים. מי שלא מכיר מקרוב את הבעיה, קשה לו להבין את חומרתה. נתונים אלו מוכרים לשלטונות הבריאות בארה”ב ובכל זאת, עדיין ממשיכים שם בכל הדברים הפסולים שגורמים למחלה זו. אין בידי נתונים על שכיחות האוטיזם בארץ – אך אין זה משנה. פה ילדים נתקלים, במהלך חייהם, באותם רעלים ובאותם מפגעים מזיקים כמו בארה”ב. יסקרו במאמר זה אלו העיקריים הפוגעים פגיעה חמורה בבריאות הילדים בנפשם, בהשכלתם ובכל חייהם העתידיים. חלק ניכר מנושאים אלו נסקרו בעיתוננו, אפילו יותר מפעם אחת, לכן לא נרחיב את היריעה יותר מן הדרוש.

חיסונים

נושא ראשון בחשיבותו הוא החיסונים.

חיסונים המורכבים רק מווירוס מוחלש לא עושים שום רושם על המערכת החיסונית. לכן מצרפים אליהם תוספים (אדג’ונטים), שכולם רעילים ביותר. הכמות המוכנסת לחיסונים מעוררת את המערכת החיסונית להשתולל ובחלק מסוים מן המקרים התוצאה היא פגיעה מוחית ואוטיזם. בתרכיז החיסון אפשר למצוא כספית, אלומיניום, מונוסודיום גלוטמאט ופורמלדהיד. כל אלו מוזרקים לגופו של התינוק או הילד. כל זה ידוע בעולם הרפואה אבל האחראים פשוט מתעלמים מכך. את הסיבות להתעלמות זו אני מניח לקוראים לנחש בעצמם. בתביעות משפטיות נגד החברות המייצרות חיסונים אלו, מצא אותם בית המשפט אשמים במרבית המקרים.

סתימות אמלגם


נושא נוסף הוא סתימות האמלגם. זה ישמע מפתיע, אבל רופאי שיניים רבים ממשיכים להתקין סתימות אמלגם, סתימות מכילות כספית, שהיא המתכת הרעילה ביותר המוכרת כיום. מי שמשלם על כך הם גם המטופלים וגם רופאי השיניים. בקרב רופאי השיניים שמתקינים סתימות אמלגם, אחוז ההתאבדות הוא הגבוה ביותר לעומת זה של כל העוסקים בכל מקצוע אחר.

פלואוריד

שתיית מים בהם מצויה חומצה הידרופלואוסיליצית היא בעיה נוספת. הפלואוריד פוגע בכל אברי הגוף. בין השאר הוא נכנס לבלוטת התריס ולא מאפשר שם יצירת הורמונים. מתפתחת תת-פעילות של הבלוטה עם כלל הבעייתיות שבכך. נושא זה נידון כבר פעמים רבות בעיתוננו לכן לא נרחיב עליו את הדיבור.

ארוחות הניתנות לילדים בבתי ספר אף הן בעייתיות. ידוע לי שמשרדי החינוך והבריאות הציגו עמדה, המחייבת לתת לילדים מזון בריאותי – אינני יודע עד כמה זה מיושם בשטח ובכלל, מה זה מזון בריאותי עבורם. על כל פנים, מזון שרובו ככולו מבושל לא מבטיח בריאות לאוכליו. גם ירקות ופירות מרוססים הם לא בדיוק מזון בריאות.

טלוויזיה

הרעלה טלוויזיונית אף היא בעיה. אבל, עד כמה שאני צופה בטלוויזיה, אין ספק שבתוכניות בארץ המצב סביר. נשאלת רק השאלה, מה קורה לילדים שדבוקים למכשיר שעות רבות ביום, במקום לשחק ולעסוק בספורט או בפעילות חברתית. על כל פנים, חשוב להקנות לילדים ערכים של הגנת הסביבה ועזרה לזולת. משחקי וידאו תוקפניים הם שליליים.

חומרי ריסוס ועוד

חומרי ריסוס חקלאיים המצויים בשפע בתוצרת לא אורגנית, חומרי ניקוי וקוסמטיקה המכילים מרכיבים לא טבעיים, כל אלו מזיקים לבריאות ופוגעים הן בגוף והן
בנפש. במסגרת זו, חשוב להימנע מלהתגורר בבית שנצבע זה עתה בחומרים מדיפי ריחות.

ולבסוף, אחרון לא חביב, הנוהג שהפך למכת מדינה – לתת לילדים ריטלין וכל מיני תרופות הרגעה. כל אלו משנים את תפקודו הנורמאלי של המוח ונזקם רב מתועלתם. יש מספיק תכשירים צמחיים ותוספי מזון שעוזרים מבחינה מוחית-נפשית – אין הכרח לבלוע תרופות כימיות.

References

NaturalNews.The ten worst ways your children are being poisoned right now: vaccines, food, video games and more . Sunday, December 09, 2012
http://www.naturalnews.com/038290_children_poisoned_vaccines.html

עוזר לאנשים לגלות שיש טיפול טבעי בשיניים ללא עזרת רופא, ושזה הבסיס לכל הבריאות. מוביל את תכנית "פותחים פה לבריאות"

להורדת המדריך במתנה

מדריך מתנה 7 טעויות רקע שקוף

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

לכל הפוסטים

דילוג לתוכן