אז מה קורה בעולם עם נתוני תמותה לאחר חיסון לקורונה?

אז מה קורה בעולם עם נתוני תמותה לאחר חיסון לקורונה?מתוך מייל שהועבר אלי (במקור באנגלית)======================בדצמבר, בעקבות מקרה חירום במשפחתי, ביקרתי בישראל. בתקופה זו השפעות הנגיף נחלשו ומספר המקרים צנח באופן…

אז מה קורה בעולם עם נתוני תמותה לאחר חיסון לקורונה?
גרף המציג את מספר המקרים החדשים ביום.

אז מה קורה בעולם עם נתוני תמותה לאחר חיסון לקורונה?
מתוך מייל שהועבר אלי (במקור באנגלית)
======================
בדצמבר, בעקבות מקרה חירום במשפחתי, ביקרתי בישראל. בתקופה זו השפעות הנגיף נחלשו ומספר המקרים צנח באופן דרסטי. למרות זאת, התקשורת החלה לשווק את החיסונים החדשים בכל הכוח.

נוצר באז ענק. עד מהרה יתגלה כי ראש הממשלה חתם על עסקה עם פייזר לשימוש בעם ישראל כחלק מניסוי בחיסון, בתמורה לנתונים. עם שובי לארה”ב עקבתי מקרוב אחר המתרחש בישראל. ברגע שהחיסונים הגיעו, מרבית הקשישים קיבלו מיד את הזריקה הראשונה. בתוך כמה ימים טיפס מספר מקרי הקורונה, למרות הסגרים הקשוחים והמעקב הרפואי, ומקרי החיסון החדשים תפחו למעל חצי מיליון עם למעלה מ-3,000 מקרי מוות בתוך שבועות.

דיווחים מוקדמים הראו שרבים מהמקרים הקשים היו מחוסנים, לפחות באופן חלקי. מידע הוסר במהירות, נתונים הוסתרו ורשתות חברתיות צונזרו. ולמרות זאת, הזינוק התלול בעקבות החיסון היה ברור, בגרפי הנתונים שנעשו על ידי World O Meter ואוניברסיטת ג’ון הופקינס. המידע הזה עודד אותי להתחיל לחקור נתונים במדינות אחרות, שטרם קיבלו את החיסון. ירדן, שכנתה של ישראל, שגודל האוכלוסייה שלה כמעט זהה לזה של ישראל, לא הראתה שום עלייה במקרים, בעוד שבישראל נראה היה שהמגפה בשיא.

כעבור חודשים, כשירדן קיבלה את החיסון, גם שם חל גידול חד במקרים. אותה מגמה ניכרה בכל מקום, במגוון מדינות, כמו אנגליה, איחוד האמירויות הערביות, סיישל או גיברלטר. בשבועות האחרונים, הפיליפינים, אורוגוואי והודו פצחו במסעי חיסונים משלהם וכתוצאה מכך, אותו סוג של קפיצה בגרפים. בכל מקום בו מדינות חיסנו במהירות, המגמה נמשכת, אך לא זוכה להתייחסות. זהו מחדל בולט באפידמיולוגיה.

מיליוני אנשים חלו. איפה החקירות והוועדות החוקרות זאת? מהו המנגנון בנסיקה הפתאומית של מקרים? האם אנשים הופכים לרגישים יותר בחודשים הראשונים לאחר החיסון? האם מדובר בתופעת ה-ADE? מכיוון שהאינטרנט הפך מצונזר מאוד, השתמשתי בשיטת מחקר פשוטה, כדי לעקוב אחר מה שמכונה ‘מומחים’ ו’אתרי דיסאינפורמציה’.

בדקתי תחילה את התאריך שבו מדינה מסוימת החלה בחיסונים המוניים, ואז בדקתי נתונים סטטיסטיים של קורונה באתר worldometer. התוצאות היו מדהימות. מגמה זו ניכרת ביותר מ-50 מדינות שונות. כמות המקרים ומקרי המוות הרת אסון ומגיעה למיליונים. מגמות מסוימות התבהרו עם מחקר נוסף. ככל שמאמץ החיסון מהיר יותר, כך הקפיצה בגרף התמותה חדה יותר. מדינות שאינן ממהרות להתחסן כמו צרפת, מציגות גרף שטוח או שיפוע עדין. מדינות שכבר סבלו מעומס מקרים אדיר כמו ארה”ב או איטליה, אינן מגלות את סוד העלייה במקרים.

אומות שהיו בהן מקרים מועטים או שלא היו בהן מקרים לפני החיסון, כמו גיברלטר או אורוגוואי, מציגות את השיא התלול ביותר. נראה כי מגמה זו נפוצה ומתרחשת עם כל חיסוני הקוביד המובילים. האם חלבון הספייק עצמו הוא פתוגן או פריון ובכך מחליש את מערכת החיסון ומאפשר הדבקה בקורונה? חלק מההתפרצויות המדאיגות ביותר לאחר החיסון, כוללות מדינות עם אוכלוסייה גדולה כמו ברזיל, קולומביה, פיליפינים ויפן. אי אפשר להפריז בסכנה למיליוני בני אדם. נדמה שהלחץ לחיסון המוני בסוף מרץ ותחילת אפריל הוביל לגל תחלואה מסוכן ביותר, המאיים על כמות בלתי נתפסת של בני אדם. מדינות רבות באפריקה החלו בחיסונים למרות עומס מקרים נמוך, והמצב קשה. מדינות אלה הן שטח בתולי עבור הנגיף ונתונות תחת איום רציני.

אותה מגמה המתרחשת ברמה הלאומית, התרחשה גם בקנה מידה קטן יותר בבתי אבות. לאחר שקראתי על מותם של 32 דיירי בית אבות באובורן, ניו יורק, בעקבות החיסון, מצאתי עשרות מקרים דומים ברחבי העולם. חלק מההתפרצויות הקטלניות התרחשו בבריטניה, אירלנד וספרד. הסיפורים זהים באופן טרגי בקנה מידה גדול יותר. היה סיקור תקשורתי מועט מאוד בנושא זה. ודאי שצריך לערוך מחקרים. לכל הפחות, קבוצות גדולות של שבני אדם שיחוסנו בו זמנית.

חברה קרובה של המשפחה חלתה מאוד בעקבות זריקת פייזר, חודשים אחר כך היא עדיין לא התאוששה. חבר אחר נפטר ואשתו אושפזה בעקבות החיסון. מספר המקרים בישראל צנח כעת, לרמות שלפני החיסון והוכרז על ניצחון.
שישה אחוזים מהאוכלוסייה נדבקו בתחילת החיסון ההמוני ומספר מקרי המוות גבוה יותר מזה של ה-11 בספטמבר. קונפורמיות המונית וחשיבה קבוצתית משתוללות, התקשורת מצונזרת בכבדות ומתנגדים מבוישים ומנודים. הלא מחוסנים לא יכולים להכנס לבתי הקולנוע, למסעדות, לקונצרטים וכדומה. הדבר כופה על ההריוניות, הצעירים ומדוכאי מערכת החיסון להצטרף לניסוי הזה, שהממשלה ופייזר כפו על העם. 18 מיליון מנות נוספות הוזמנו על ידי משרד הבריאות, התכניות לזריקות דחף וחיסון ילדים מתקיימות. כדי שאוכל לנסוע לישראל אאלץ להתחסן שם, לשהות בבידוד במלונית למשך שבועיים או לענוד אזיקון מעקב אלקטרוני. איזה עולם דיסטופי נוצר לדורות הבאים?

בכל יום שעובר אלפים מתים או נפגעים באופן חמור בשל הניסויים הללו.

ישראל 16 לדצמבר

גיברלטר 10 לינואר


ירדן 16 לינואר


אורוגוואי 3 לינואר
איחוד האמירויות 3 לינואר
איי סיישל 10 לינואר
קניה 6 לינואר
בריטניה 12/8
הודו אמצע ינואר
פיליפינים 2/28
פרגוואי 22 לפברואר
ברזיל 16 לינואר
בנגלדש 27 לינואר
פקיסטן 3 לפברואר
אוקראינה 24 לפברואר
יפן 17 לפברואר
הרשות הפלסטינית 9 לפברואר
קרואטיה 17 לאפריל
אירלנד 29 לדצמבר
בוסניה 17 לפברואר
אזרביג’אן 8 לפברואר
יוון 16 לינואר
הונגריה 9 לפברואר
מונגוליה 21 לפברואר

מקור: קבוצת “חיסונים בחירה מושכלת” בפייסבוק

 

עוזר לאנשים לגלות שיש טיפול טבעי בשיניים ללא עזרת רופא, ושזה הבסיס לכל הבריאות. מוביל את תכנית "פותחים פה לבריאות". מנכ"ל טבע-לי נטורופתיה

להורדת מדריך מתנה

מדריך מתנה 7 טעויות רקע שקוף

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

לכל הפוסטים

דילוג לתוכן