עשייה או חרדה? עניין של בחירה

עשייה או חרדה? עניין של בחירה.הלכתי אתמול לסופר, היה מפוצץ. ראיתי אנשים מעמיסים מים מינרליים כאילו אין מחר. מעמיסים מזון יבש, שימורים, מתוקים, בצקים, מאפים ועוד.העניין הוא שהחוזק שלנו, הרוגע שלנו, צלילות המחשבה והתפקוד שלנו במצבי…

עשייה או חרדה? עניין של בחירה.

הלכתי אתמול לסופר, היה מפוצץ. ראיתי אנשים מעמיסים מים מינרליים כאילו אין מחר. מעמיסים מזון יבש, שימורים, מתוקים, בצקים, מאפים ועוד.

העניין הוא שהחוזק שלנו, הרוגע שלנו, צלילות המחשבה והתפקוד שלנו במצבי חירום תלויים המון בתזונה שלנו.

פה בריא הוא הבסיס לרוגע  ולחוסן שלנו. אנחנו ממש לא רוצים לתזז את עצמנו לרופא שיניים.

דווקא הזמן הזה כשאנחנו נשארים בבית, בלי לרוץ לעבודה, הוא הזדמנות לאמץ הרגלים חדשים, להתחזק בשמירת בריאות הפה, שהיא המפתח לבריאות כל הגוף. יותר תנועה! יותר חיבוק! יותר עיסוי! יותר נשימה!
יותר צומי! פחות מתוק! יותר מזון! פחות מזוק! יותר הכנת אוכל ביתית, פחות מזון מתועש שמשבש את מאזן הסוכר ותורם לחרדות ולמצבי רוח. יותר הנבטה ביתית, שחוסכת כמויות כסף  אדירות.

אנחנו יותר בבית, וממש לא רוצים לתזז את עצמנו לרופא. זה בדיוק הזמן ללמוד הרגלי צחצוח בריאים,
ואם כואבות השיניים, אפשר להפיג את הכאב מאד מהר עם הידע שבקורס העזרה הראשונה. תמצאו שם הסבר איך הורדתי כאבים גם תוך 24 שעות. על הרגלים שמיטיבים עם בריאות השיניים, על צמחים מיטיבים שנמצאים בסביבתכם הקרובה. על איך לדבר עם ילדים על בריאות. וגם על איך להוריד נפיחות, להקל על דלקות וכאב, ולעזור לגוף לסתום חורים.

הקורס עדיין במבצע השקה. והוא עשוי לחסוך לכם המון כסף על אוכל שמפרק את השיניים.

תהיו בעשייה! תהיו בנתינה!  תהיו חזקים! כי ביחד נעשה ונצליח!

בואו נראה את הטוב הצומח מכל מצב.

זה הזמן לקחת החלטות לשיפור הבריאות והחוסן שלכם!

אוהבים אץכפ המון!

אמנון ואורית לבב
טופהיל מנהיגי בריאות

עוזר לאנשים לגלות שיש טיפול טבעי בשיניים ללא עזרת רופא, ושזה הבסיס לכל הבריאות. מוביל את תכנית "פותחים פה לבריאות". מנכ"ל טבע-לי נטורופתיה

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

לכל הפוסטים

דילוג לתוכן