מה חומצות שומן יעשו לגוף שלכם?

  "וואו... קניתי את המוצר עבורי ועבור אמא שלי כי הוא אמור להיות טוב לעור שלך ומכיל את חומצת השומן הנדירה אך חיונית אומגה 7. שבוע לאחר תחילת השימוש, התקשרתי…

omega1
אומגה 7 (1)

 

וואו… קניתי את המוצר עבורי ועבור אמא שלי כי הוא אמור להיות טוב לעור שלך ומכיל את חומצת השומן הנדירה אך חיונית אומגה 7. שבוע לאחר תחילת השימוש, התקשרתי לאמא שלי ושתינו דיווחנו על אותו הדבר – ירידה קלה (של שני קילו) במשקל, ללא שינוי בדיאטה, דבר שהיה לחלוטין בלתי צפוי! זה ללא ספק טוב אבל עכשיו אני גם מרגישה שכמה מטענות הבריאות החזקות יותר (כמו ירידה במשקל) עשויות להיות נכונות. בבירור אנסה זאת שוב! **עדכון** – 4 חודשים מאוחר יותר, היו שבועיים שהמוצר נגמר לי. בזמן ההפסקה לא הבחנתי בתופעות לוואי, אך כשהתחלתי לקחת אותו שוב הרגשתי שיפור אדיר בעור ובאנרגייה. זה בוודאי עושה נפלאות ומביא את הגוף להרמוניה. “

כדי למנוע עליה ברמת הסוכר בדם, כדי להגן על הגוף מפני עליה ברמת השומנים בדם, וכדי להפחית מצבים דלקתיים ולשפר רגישות לאינסולין, חומצות השומן הוכחו כיעילות במיוחד לטיפול במצבים אלה.

הכתבה של היום תדבר על יתרונות חומצות השומן לגוף וגם נביא סקירה על יתרונותיה של  חומצת השומן אומגה 7

למה חומצות שומן חשובות לגוף?

לחומצות שומן יש שני תפקידים מרכזיים בגוף, אספקת אנרגיה ונטילת חלק במבנה התאים. לצריכת כמויות וסוגים נכונים של חומצות שומן יש  חשיבות בריאותית, כמו גם הארכת תוחלת החיים. בתפריט המערבי, גם בארץ, המזון המקובל מספק עודף של חומצות שומן אומגה-6 ויש מחסור בחומצות שומן אומגה-3. חומצות חד-בלתי רוויות, שמקורותיהן העיקריות הם שמן זית ומספר סוגי גרעינים ואגוזים תורמות לבריאות. לעומת זאת, חומצות שומן רוויות ממקור של בעלי חיים ושמנים צמחיים שחוממו והפכו לטרנס איזומר, מזיקים לבריאות. חומצות שומן רוויות מצויות גם במזונות מהצומח, גרעינים ואגוזים ואין בהן כל נזק.

לאחרונה, מדענים מבית הספר לרפואה בהרווארד חקרו חומצת שומן נוספת, חומצת שומן אומגה-7 (הנקראת גם חומצה פלמיטולאית). מסתבר שיש לה ערך בריאותי רב:

  • מונעת עלייה ברמת הסוכר בדם
  • מגינה בפני עליה ברמת השומנים בדם
  • נוגדת מצבים דלקתיים, מפחיתה רמת חלבון תגובתי C בדם
  • עוזרת נגד השמנה ומשפרת רגישות לאינסולין. היא עוזרת למטבוליזם של השומנים בגוף ומעלה רמת אנזימים שפעילים בפירוק השומנים והפיכתם לאנרגיה. היא מצמצמת גם סיכון להשמנה.

נמצא שרקמת שומן בגוף היא איבר חי שמייצר חומרים שמזיקים לבריאות – כל עליה בשומני הגוף מעל לדרוש מהווה סיכון בריאותי. רקמות אלו יוצרות חומר בשם אדיפוקינאז, שפועל בחלקי גוף שונים וגורם למצב דלקתי בגוף. מצב כזה גורם גם לעמידות לאינסולין – יש יותר אינסולין, אך הוא לא פעיל כפי שדרוש לגוף. זו סיבה מרכזית לסוכרת סוג 2.

חומצת השומן אומגה 7- כל היתרונות

במחקרים נמצא שחומצת שומן אומגה 7 – חומצת שומן פלמיטולאית, עוזרת לאיזון רמת הסוכר בדם, כמו גם למטבוליזם של שומנים. היא עוזרת לרקמות הגוף לנצל אנרגיה משומן כמו גם לאגור שומנים במידה.

מחקר קליבלנד: במחקר נתנו למשתתפים אומגה-7, 240 מ”ג ליום או פלסבו.  נבדקה רמת CRP (חלבון תגובתי C) בדם, כאשר הערכים שלה באוכלוסיית המבוגרים  הן  2-5 מ”ג לליטר. במחקר זה שובצו אנשים שהיו עם רמת CRP גבוהה, בסביבות 4.3 מ”ג לליטר, רמה שמעלה במידה ניכרת סיכון להתקף לב.  אחרי 30 יום, רמת CRP ירדה אצל מקבלי התכשיר ב-51%, ל- 2.1 מ”ג/ליטר. אצל מקבלי הפלסבו לא חל כל שינוי.

חומצת השומן אומגה-7  לוחמת נגד הסינדרום המטבולי,  שמהווה גורם סיכון רב לסוכרת, מחלות לב וכלי דם, השמנה ואפילו סרטן. היא משתתפת עם חומצת השומן אומגה-3 בתפקידיהן לשמירת הבריאות. היא נוטלת חלק במניעת מחלות השכיחות בגיל השלישי. היא מורידה רמות כולסטרול LDL וטריגליצרידים ומעלה רמת כולסטרול HDL. כל התועלת הבריאותית שנסקרה פה נעשתה עם נטילת כמות של 240 מ”ג ליום! צריכת אומגה-7 נמצאה מורידה ב- 62% סיכון לסוכרת, ב- 59% פחות סיכון לאלו שהיו בסיכון גבוה ללקות בסוכרת!

המלצות טופהיל

שמן אומגה 7 מופק מפירות אשחר הים (שמות נוספים: היפופאה, אובליפיחה, sea buckthorn).ללא הנדסה גנטית (הרחבה),

ראוי לציון מוצר אורגני וכשר מההימלאיה, המשלב שמן מפירות אשחר היום עם שמן המופק מהזרעים של הצמח. יש שם כפול כמוסות שבכל אחת יש כמעט פי 2 אומגה-7 (בין 256 ל-312 מ”ג) בשילוב ספקטרום שלם של שמנים טבעיים מהצמח כולל אומגה 3, אומגה 6 ואומגה 9 ( אומגה-9 נקראת גם חומצה אולאית, בעלת תועלות בריאותיות  מופלגות כולל השפעה נוגדת גידולים (5) ). המוצר כשר למהדרין – כמוסות ג’לטין כשרות. מינון טיפולי על פי המלצת היצרן הוא 2-4 כמוסות ביום, על בטן ריקה (לפחות שעה לפני האוכל או שעתיים אחרי). אפשר להשיג גם אריזת נסיון של 60 כמוסות.

וואו… קניתי את המוצר עבורי ועבור אמא שלי כי הוא אמור להיות טוב לעור שלך ומכיל את חומצת השומן הנדירה אך חיונית אומגה 7. שבוע לאחר תחילת השימוש, התקשרתי לאמא שלי ושתינו דיווחנו על אותוו הדבר – ירידה קלה (של שני קילו) במשקל, ללא שינוי בדיאטה, דבר שהיה לחלוטין בלתי צפוי! זה ללא ספק טוב אבל עכשיו אני גם מרגישה שכמה מטענות הבריאות החזקות יותר (כמו ירידה במשקל) עשויות להיות נכונות. בבירור אנסה זאת שוב! **עדכון** – 4 חודשים מאוחר יותר, היו שבועיים שהמוצר נגמר לי. בזמן ההפסקה לא הבחנתי בתופעות לוואי, אך כשהתחלתי לקחת אותו שוב הרגשתי שיפור אדיר בעור ובאנרגייה. זה בוודאי עושה נפלאות ומביא את הגוף להרמוניה. “

“לאלו הסובלים מהמחלה האוטו אימונית המכונה תסמונת סיורגן, רציתי שתדעו שזה באמת עזר לגוף שלי עם כל הכאבים והמיחושים. ובמיוחד לאלו הנובעים מדלקת המפרקים השגרונית שלי (ארטריטיס). נראה שזה עוזר גם לשיער ולעור היבש שלי. עשיתי הרבה מחקר וזה שמן סיכה שעוזר לשמן את הגוף מבפנים החוצה.”

“מצויין לעור! גם אמא שלי משתמשת בזה. היא אמרה שהקמטים שלה ביד כמעט נעלמו. ולא נותר לי אלא להגיד שהיא צודקת”.

“לקחתי את זה מספר חודשים אחרי ששמעתי על היתרונות. די מיד הרגשתי שיש לי פחות כאב ופחות מיחושים בבטן. היה לי גסטריטיס במשך קרוב ל-3 שנים, וניסיתי את רוב הדברים. הייתי שמחה אם התוצאות, אבל אחרי שלושה חודשים שמתי לב שהציפורניים שלי הרבה יותר חזקות וגדלות כל כך מהר יותר. ואפילו הבת שלי העירה שהעור שלי מוצק וזוהר יותר. אני לא מבינה איך יכולתי לחיות בלי זה.”

לטבעונים, ניתן להשיג את המוצר האורגני הכשר שלמעלה גם בטיפות, שאז אפשר לקחת אותו עם או בלי אוכל, לשים אותו על הסלט או התבשיל, גם למרוח אותו ישירות על העור. מומלץ להשתמש ב-1 עד 2 מ”ל (35-70 טיפות) ליום.

 

References

1. Bernstein AM, Roizen MF, Martinez L. J Clin Lipidol. 2014;8(6):612-7.

2. Yang ZH, Miyahara H, Hatanaka A. Lipids Health Dis. 2011;10:120.

3. Stefan N, Kantartzis K, Celebi N, et al. Diabetes Care. 2010;33(2):405-7.

4. Bolsoni-Lopes A et al.. Am J Physiol Endocrinol Metab. 2013;305(9):E1093-102.

Antitumor effect of oleic acid; mechanisms of action: a review.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23588432

עוזר לאנשים לגלות שיש טיפול טבעי בשיניים ללא עזרת רופא, ושזה הבסיס לכל הבריאות. מוביל את תכנית "פותחים פה לבריאות"

להורדת המדריך במתנה

מדריך מתנה 7 טעויות רקע שקוף

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

לכל הפוסטים

דילוג לתוכן