סצנת יער שלווה כוללת מפל היוצר בועות בנחל, מוקף פרחים צבעוניים ופרפרים תחת קורות שמש הפורצות את חופת היער.

תקנון שימוש באתר, ומדיניות פרטיות

עדכון אחרון: 13/11/2023

כחלק ממתן השירותים באתר, המשתמש עשוי להידרש למסור פרטי מידע באופנים שונים. מידע זה עשוי להישמר על ידי החברה או על ידי צדדים שלישיים המעניקים שירות לקוחות למשתמשי האתר, ויישמר ככל והדבר נדרש במסגרת סיבה לגיטימית לכך, לרבות:

  • פרטי התחברות – כתובת דוא”ל וסיסמא;
  • מידע אישי- שם, כתובת דוא”ל, טלפון
  • תוכן המיוצר על ידי המשתמש- תגובות, שאלות, ביקורות ;
  • היסטוריית הזמנות וצפייה במוצרים;
  • תשלומים באתר מבוצעים על ידי צד ג’ שאינו החברה. מדיניות פרטיות החלה עבור תשלומים תהא המדיניות הקבועה על ידי צד ג’ אשר באמצעותו מתבצעים התשלומים באתר;
  • מידע אישי אשר ניתן על ידי המשתמש במסגרת שימוש בשירות לקוחות וכיו”ב;
  • מידע אשר ניתן על ידי המשתמש במסגרת מילוי סקרים באתר וכיו”ב;
  • כתובת IP , מכשירים, מערכות הפעלה, דפדפנים;
  • מעת לעת שולחת החברה למשתמש מידע פרסומי בנוגע להצעות או מבצעים בכל הנוגע למוצרים המומלצים על ידי האתר. המשתמש זכאי בכל עת להודיע כי אינו מעוניין לקבל מידע זה.
  • אין חובה עבור המשתמש למסור כל מידע באתר, אך אי מסירת מידע המתבקש עלול למנוע מהמשתמש חלק מן השירותים והאפשרויות המוצעות במסגרת האתר, או למנוע שימוש באתר בכללותו.
  • המשתמש לא ידרוש מהחברה או מי מטעמה אחריות בגין פגיעה בפרטיות בכל הנוגע למידע הנמסר על ידי המשתמש במסגרת השימוש באתר.

המשתמש מתיר לחברה לעשות שימוש במידע הנאסף במסגרת השירותים המוצעים באתר לצורך אספקת המוצרים והשירותים, וכן לצורך פעולות שונות בהן:

  • הקמת חשבון משתמש באתר וניהולו;
  • זיהוי ואימות הפרטים שלכם לצורך שימוש בשירותים;
  • זיהוי, מניעה והגנה מהונאות ופעילויות פליליות אחרות, תביעות וחבויות אחרות;
  • טיפול בקובלנות הנוגעות למוצרים והשירותים ועדכונים לגבי סטטוס ההזמנה שביצעתם ;
  • תפעול, הערכה ושיפור האתר;
  • פרסום ביקורות על המוצרים המומלצים על ידי האתר;
  • שיווק וקידום מוצרים, לרבות מבצעים, קופונים, הנחות וכיו”ב;
  • מענה לבקשות ולפניות הלקוח;
  • שיפור והתאמה אישית של החוויה שלכם בשימוש בשירותים, כולל המלצות על בסיס ההעדפות שלכם;
  • אכיפה ועמידה בדרישות הדין הרלבנטיות, תקני תעשייה רלוונטיים ותנאי המדיניות שלנו, כולל מדיניות תכתובת בינינו לגבי חשבונכם או העסקאות שלכם ושליחת מידע לגבי תכונות ושיפורים;
  • תכתובת לגבי שינויי המדיניות שלנו.

עוגיות

שימוש בשירותים שלנו כולל איסוף מידע מסוים בצורה אוטומטית, כגון על-ידי קובצי Cookie של הדפדפן, משואות רשת (web beacons), מזהי מכשירים, יומני לוג שרתים ובעזרת טכנולוגיות נוספות. המידע הנאסף כך עשוי להכיל את כתובת ה-IP של המכשיר שלכם, שם הדומיין, מזהים שקשורים למכשירים שלכם, סוג המכשיר, העדפות שפה, מערכת הפעלה ומאפייני המכשיר, מאפייני דפדפן גלישה, נתוני רצף הקשות (click stream). האינטראקציה שלכם עם השירותים שלנו (כגון דפי האינטרנט שבהם אתם מבקרים, לחיצות על קישורים ותכונות בשימוש), הדפים שהובילו או הפנו אתכם לשירותים, תאריכי וזמני גישה לשירותים שלנו ומידע נוסף לגבי השימוש שלכם בשירותים שלנו. בנוסף, אנחנו עשויים לקבל את המיקום הגאוגרפי שלכם (geolocation) ומידע נוסף על מיקומכם דרך אותות GPS‏, Bluetooth‏, Wi-Fi וטכנולוגיות אחרות למטרות שפורטו לעיל, כגון לצורך אספקת השירותים שלנו. המכשיר שלכם עשוי להציג הודעה כשהשירותים מנסים לקבל את המיקום הגאוגרפי המדויק שלכם.

שיתוף מידע

איננו מגלים לצדדים שלישיים מידע אישי שנאסף עליכם במסגרת שימוש באתר, בכפוף למפורט במדיניות הפרטיות. נשתף את המידע האישי שלכם עם ספקי שרות צד ג’ המעניקים שירותים מטעמינו (כגון דיוור, עיבוד והרשאת תשלומים, מימוש הזמנות, הובלה, שחרור מהמכס, שיווק, ניתוח נתונים אנליטי, תמיכת לקוחות ומניעת הונאות) ורק עבור האמור במסגרת מדיניות הפרטיות. כמו כן, אנחנו מגבילים את ספקי השירותים שלנו לשימוש או חשיפת המידע הנדרש להם עבור ביצוע שירותים מטעמינו או לעמידה בדרישות הדין.

בנוסף, אנחנו עשויים לחשוף מידע שנאסף עליכם במקרים הבאים: (1) חובת חשיפת מידע לפי הוראות הדין או כתוצאה מהליך משפטי; (2) חשיפת מידע לבקשת רשויות ממשלתיות; (3) לצורך מימוש זכויות משפטיות של החברה; (4) חשיפת מידע החיונית לצורך מניעת נזק פיזי או אחר או הפסד כלכלי; (5) חשיפת מידע הנוגע לחקירת חשד לפלילים; (6) ארגון מחדש, חיסול או פירוק החברה; או (7) עילה אחרת בגינה ניתנה הסכמת המשתמש.

העברת מידע שנאסף

אנו עשויים להעביר את המידע האישי שאספנו אודותיכם לנמענים במדינות אחרות, מחוץ למדינה שבה המידע נאסף. ייתכן שחוקי הגנת המידע באותן המדינות שונים מאלה של המדינה שבה מסרתם את המידע. כאשר אנו מעבירים את המידע עליכם לנמענים במדינות אחרות, אנו מתחייבים להגן על המידע כפי שמתואר במדיניות פרטיות זו, תוך שנציית לדרישות החוק הרלוונטיות המעניקות הגנה סבירה בהעברת מידע אישי לנמענים במדינות מחוץ למדינה שבה המידע נמסר.

שירותים נוספים

השירותים שלנו עשויים לספק קישורים לשירותים מקוונים ואתרים אחרים לנוחיותכם ולמידע נוסף ותכונות צד ג’ כגון אפליקציות,שירותים, אתרים ותכונות צד ג’ כדוגמת הנ”ל עשויים לפעול באופן עצמאי. נהלי הפרטיות של צדדי ג’, לרבות פרטים לגבי המידע אשר אותם צדדים שלישיים עשויים לאסוף עליכם, כפופים להצהרות הפרטיות של הצדדים ולמדיניות הנהוגה אצלם. מומלץ לעיין במדיניות הרלבנטית.

הזכויות שלכם

אנחנו מציעים לכם מספר אפשרויות בחירה לגבי המידע האישי שאנחנו אוספים מכם. לדוגמה, אם יצרתם חשבון אצלנו, תוכלו לשנות את העדפות ההתקשרות שלכם על-ידי כניסה לחשבונכם ולחיצה על “הגדרות התקשרות”. בהתאם לדרישות הדין הישימות, תוכלו גם לסרב לשימוש במידע האישי שלכם למטרות שיווק ישיר ולבטל את המנוי שלכם לרשימות הדיוור השיווקיות שלנו בעזרת הקישור “ביטול מנוי” שמצורף לאימיילים שלנו, שליחת המילה “הפסק” למספר המקוצר שממנו אנו שולחים הודעות SMS או על-ידי יצירת קשר איתנו בהתאם לפרטים שמופיעים בסעיף כיצד ליצור איתנו קשר להלן. לאחר מכן, אנחנו ניישם את שינויי ההעדפות שהגדרתם.

בכפוף להוראות הדין הרלבנטיות, תוכלו: (1) לבקש גישה למידע האישי שאנחנו שומרים עליכם; (2) לבקש לעדכן, לתקן, לשנות או למחוק את המידע שלכם; (3) לבקש להגביל את השימוש שלנו במידע האישי שלכם על-ידי יצירת קשר בהתאם למפורט בסעיף כיצד ליצור איתנו קשר להלן.

שמירת מידע אישי

בכפוף לדרישות הדין הישימות, אנחנו שומרים את המידע האישי שאתם מספקים במהלך ההתקשרות בינינו ובמשך תקופת זמן סבירה נוספת למילוי חוקי ההתיישנות הישימים או במסגרת דרישה אחרת עפ”י דין.

מידע אישי של קטינים מתחת לגיל 16

השימוש באתר נועד לציבור הכללי ואינו מיועד לילדים מתחת לגיל 16, איננו אוספים מידע מילדים מתחת לגיל 16 ביודעין. במידה והתגלה כי אספנו מידע אישי מילד מתחת לגיל 16, המידע יימחק מהרישומים שלנו. אם לדעתכם ילד מתחת לגיל 16 סיפק מידע אישי באתר, אנא צרו איתנו קשר.

הגנה על המידע האישי שלכם

אנחנו נוקטים באמצעי הגנה רבים, בהם- מנהלתיים, טכניים ופיזיים להגנה על המידע האישי שאנחנו אוספים דרך השירותים מפני השמדה באופן מקרי, השמדה לא מורשית או השמדה בניגוד לחוק, או אבדן, שינויים, גישה, חשיפה לצדדים שאינם מורשים או שימוש שאינו לצורך האתר.

עדכוני מדיניות הפרטיות

מדיניות הפרטיות שלנו עשויה להתעדכן מעת לעת ללא הודעה מראש. תאריך העדכון האחרון יצוין בתחילת מדיניות הפרטיות.

דילוג לתוכן