עייפים? 18 טיפים לשיפור שינה

עייפים? מתוסכלים?

ניסיתם לשפר את מצב העייפות ולא הצלחתם?

הבסיס לעירנות ופרודוקטיביות ביום, הוא שינה טובה בלילה.

שינה טובה היא גם הבסיס להפחתת חרדות ולשיפור מצב הרוח.

"הייתי ישנה שעה-שעתיים בלילה בלבד ואז קמה מדוכאת,
כיום אחרי לקיחת 5HTP על פי הנחיות הנטורופתית
אני ישנה טוב כל הלילה, המצב רוח השתפר, כל היום השתפר." 
- פזיה

האם ניסיתם את הטיפים הבאים? ◀️

1. להפסיק לאכול עם השקיעה.

2. מקלחת לפני השינה עוזרת להירגע.

3. פעילות גופנית נינוחה לפני השינה! חשוב שהדם יזרום. חוסר פעילות גופנית עלול להביא לעייפות יתר.

4. אור שמש: חשפו את הצוואר והרקות לאור שמש לחמש דקות בבוקר.

5. לכבות בלילה טלפונים - להכניס אותם למצב טיסה. לכבות גם את ה-WIFI. קרינה סלולרית ואלחוטית בלילה עלולה לשבש את מחזר השינה (הרחבה).

6. לנתק גם מקורות חשמל בחדר השינה - גם מתח חשמלי עלול ליצור מתח.

7. להזין את שדות האנרגייה הסמויים של הגוף. לשיפור השינה, אני לובש בלילה כיסוי עיניים ואוזניות בטכנולוגיית טקיון שעושים לי טיפול הילינג ומחזקים את שדות האנרגייה הסמויים של הגוף.

חפשו בקישור הזה את המילה Eye Mask (הזמנה עצמית מחו"ל - מגיע די מהר).

8. בעידן מרובה קרינה, חיוני לחזק את אנרגיית החיים שלנו באופן פעיל. מוצר נוסף גם במשך היום אני לובש תליון בטכנולוגיית טקיון שמחזק את שדות האנרגייה הסמויים של הגוף - דבר חיוני לחופש בעידן 5G. חפשו בקישור הזה תליון 5G Freedom

9. שמן מגנזיום - למרוח על הבטן לפני השינה. מגנזיום עוזר להירגע ושמן מגנזיום נספג ישירות לרקמות, בסדר גודל יותר מאשר הכמוסות הכי טובות. מוצר חדש – שמן מגנזיום עם אלוורה במבצע שלישיות.

10. תוספים התומכים במחזור השינה : לפני השינה אפשר לקחת מלטונין. (הורמון השינה) לחילופין אפשר 5HTP (ה-5HTP הוא חומר המוצא שממנו הגוף מייצר את המלטונין (הורמון השינה) ואת הסרוטונין (הורמון העירנות). אפשר לקחת אותו פעמים ביום – בוקר וערב.  אפשר גם גאבא - חומצה אמינית התורמת להפחתת חרדות ופורמולות המכילות וצמחים. אפשר להשיג אם טיפות בשם רוגע-לי   להתייעץ איתנו לגבי מינון.

11. תאורה בריאה מחוץ לבית: הצטיידו במשקפיים כתומות. מחקרים שערך פרופ' אברהם חיים אישרו כי אור לבן גורם להיפראקטיביות ודיסלקציה אפילו אצל אנשים בריאים.

12. תאורה בריאה בבית: האור הכתום הוא הבריא ביותר, ווהוא המומלץ ללילה.. כי אור לבן מכיל רכיב כחול שמחסל את המלטונין, הורמון השינה (הרחבה). הנורות הכי טובות הן נורות פחם–ונורות אלו גם עמידות לפרקי זמן ארוכים.  חפשו "נורות פחם אדיסון" באתר "עולם התאורה".

13. שינה בחושך מוחלט. אור לבן מבחוץ עלול להפריע לשינה. אני משתמש בכיסוי הילינג לעיניים בטכנולוגיה שלמדתי מד"ר גבריאל קזנס כשהוא ביקר אצלי בבית האקולוגי במעלות. עוד על הטכנולוגיה אפשר ללמוד כאן:. את המוצר אפשר להשיג מכאן: https://topheal.link/tachyon (חפשו Tachyon eye mask).

14. שותים קפה? הוא מכיל קפאין, סם מעורר שעלול לשבש את מחזור השינה. רצוי להפסיק או להפחית כמות ואם שותים אז בשעות הבוקר. עדיף קפה צמחים.

15. שותים תה? תה מכיל קפאין, כמו קפה. ובנוסף גם תאין, אלקולואיד מעורר אחר. עדיף תה צמחים (ועדיף בכלל להפחית משקאות חמים שכן הם צולים את החניכיים ומספקים פרנסה לרופאי השיניים - להרחבה לגבי חיזוק שיניים טבעי לחצו כאן ).

16. לוקחים תרופות? תרופות אינן יכולות להיות פתרון לאורך זמן. תסתכלו על תופעות הלוואי. לדוגמה סטטינים עלולים לשבש את מחזור השינה וחשוב לבדוק קונטרהאינדיקציות (התוויות נגד). פנו לייעוץ - אפשר להפחית מינון.

17. עייפים גם ביום? קר לכם גם בקיץ? ניסיתם את הטיפים שלמעלה וזה לא עוזר? חשוב לבדוק ואת תפקוד בלוטת התריס. מומלץ לצפות בהרצאתו של ד"ר אבני, ולקרוא את הפרק על היוד בספר "ובחרתם בחיים"

18. מרגישים חסרי אנרגייה? ייתכן שהסיבה היא שיבושים בתהליך הנשימה התאית ובתפקוד המיטוכונדריה, מפעל האנרגייה של התא. וייתכנו גם סיבות נוספות. להגברת הנשימה התאית ולשיפור האנרגייה, הדבר הכי טוב שמצאנו זה NMN.

עייפות מתמדת היא אינדיקטור שכדאי לבדוק את מצב גופכם וללכת לטיפול 10 כדי לחדש את הכוחות. דברו איתנו ונשמח לעזור.

אם אתם מתוסכלים ממצב הבריאות שלכם, נבוכים מול שפע האפשרויות, חסרי סבלנות מול הרצון לבדוק את כולן וחוסר הזמן לעשות זאת, יש עצה! אנחנו בטופהיל מאמינים שלכל אדם יש את הפרופיל הבריאותי הייחודי לו, וכל אדם זקוק לתמיכה אישית ולליווי לאורך זמן. בחרו היום בבריאות של מחר! העיקר הבריאות! וכשרוצים להבריא תמיכה נטורופתית יכולה לסייע מאד ולחסוך הרבה זמן וכסף. התקשרו עכשיו לקו החם 03-9569449 או כתבו לנו בוואטסאפ. לשירותכם גם חנות טבע אונליין - עם שירות ייחודי, עם שפע מבצעים, ומשלוח במיזוג עד הבית כדי שלא ינמס לכם בדרך.

ידע הוא כח! הכל מתחיל בהקשבה לעצמנו, באמירת תודה, בתפילה לבורא עולם, ובבחירה מושכלת של הערוצים שלהם אנחנו מקשיבים. מי שמעריך מזון בריא וטיפול טבעי, מומלץ שיתעדכן בערוצי תקשורת אלטרנטיביים ונקיים, שאינם מצונזרים. התחברו לקבלת עדכונים במייל . אנחנו שולחים מדי פעם מילות עידוד והעצמה, כתבות מרחבי העולם, מידע על חידושי בריאות , וטיפים מועילים.

ייעוץ נטורופתי אישי

מתוסכלים ממצב הבריאות שלכם? נבוכים מול שפע האפשרויות? חסרי סבלנות? יש עצה! אנחנו בטופהיל מאמינים שלכל אדם יש את הפרופיל הבריאותי הייחודי לו, וכל אדם זקוק לתמיכה אישית ולליווי לאורך זמן. העיקר הבריאות! וכשרוצים להבריא יעוץ נטורופתי יכול לסייע מאד ולחסוך הרבה זמן וכסף.

אל תגידו שלא אמרנו לכם

התחברו אלינו במייל כדי לקבל מילות עידוד ולהתעדכן בחידושים ובמבצעים.

×

נשמח להקשיב ולבדוק איך ניתן לסייע. כתבו לנו כאן:

×