טופהילמדריך להסרת מיומות ב 4 צעדים

הסיבה- חוסר איזון הורמונלי. התוצאה- עד 50% מנשים בגיל הפוריות יסבלו ממיומה – שרירנים ברחם- גידול שפיר לא סרטני המתפתח ברקמה השרירית של הרחם.

האם זה מסוכן? איך ניתן לטפל? קבלו מדריך טבעי להסרת המיומות ב-4  צעדים

 

"נבהלתי כשגיליתי שיש לי שרירנים בגודל אפונה ברחם שלי. נאמר לי שהם פשוט יגדלו גדול וגדול יותר, ושהרופא שלי רק יבדוק את הגודל במהלך הביקורים הקבועים שלי וחוץ מזה אין לו מה לעשות חוץ מלהסיר אותם בניתוח, שאז הם עלולים לגדול בחזרה. כך שהחלטתי לנסות קודם סראפפטאז ולראות איך הוא מנקה את זה לפני שאני קופצת לניתוח ללא הבטחה לתוצאות. כמה חודשים לאחר מכן, הרופא לא היה יכול יותר למצוא כל גידול ברחם. תודה על האתר שלכם ועל המידע" (1) – עדותה של מטופלת של הנטורופט האנגלי רוברט רדפרן, מתוך הספר "Serrapeptase – The Miracle Enzyme".

שאלה:

למטופלת שלי יש מיומה ברחם. האם סראזים 250,000 יכול לעזור? ו\או מוצרים אחרים?

מניסיונך, כמה זמן יידרש כדי לראות שיפור?

תשובה:

אנו ממליצים על "בלוקבסטר אולקליר" בתוכנית אבל את יכולה להתחיל גם עם סראזים במינון הגבוה של 250,000 יחב"ל, 3 ליום. סראזים יכול לעזור להמיס את הרקמה הפיברינית אשר יוצרת את המיומה.

יוד חשוב, יוד נמוך יכול להיות גורם לציסטות ברחם וחלקים אחרים של הגוף. יש צורך בסלניום לאיזון פעולת היוד.

ניתן לבדוק את ההתקדמות כבר לאחר חודשיים, אבל הזמן הנדרש לנקויי המיומה תלוי בגודל המיומה,  בדיאטה ובאורח החיים.

מה הם מיומות הרחם ומה גורם להם?

מיומה/שרירן ברחם הוא גידול שפיר (לא סרטני) המתפתח ברקמה השרירית של הרחם.

20-50% מהנשים בגיל הפוריות סובלות ממיומות. אמנם במקרים רבים המיומה אינה גורמת לבעיות. גורם: אי איזון הורמונאלי.

תכנית 4 הצעדים להיפטר מהמיומות!

התוכנית הבאה נועדה לספק הקלה עבור Uterine Fibroids, במיוחד כשמשלבים אורח חיים טבעי לבריאות טובה לטווח ארוך.

זוהי התכנית השבועית שלך, למשך 4-8 שבועות.

צעד 1-

תוספי תזונה לבריאות האישה - לפי סדר עדיפויות:

 

 

מנקים את הדלקת-

"בלוקבסטר" BlockBuster AllClear TM 

מינון: קחי 3 כמוסות x 3 פעמים ביום, לפחות 30 דקות לפני האכילה (ושעתיים אחרי הארוחה הקודמת), עם מים.

נוסחה זו מכילה סראזים ונאטוקינאז ונועדה לניקוי דלקת ולתמיכה בתהליך הריפוי.

מחזקים את הגוף עם נוגד חמצון-

כורכומין ליפוזומאלי

פעולה: קחי 1-2 כמוסות ביום עם "בלוקבסטר" . כורכום הוא נוגד חמצון רב עוצמה התומך בתהליך הריפוי (הרחבה).

מאזנים את ההורמונים-

קרם פרוגסטרון או כמוסות פרגננלון

פעולה: קחי: 1/4 עד 1/2 כפית למריחה על העור מדי יום. או כמוסות של פרגננלון 50 מ"ג.

סיבה לפעולה: זה מסדיר ותומך באיזון הורמונאלי (הרחבה על פרגננלון).

מסדירים את מערכת חילוף החומרים-

יוד לוגול 2% או 5%.

פעולה: קחי טיפה אחת ליום. להגדיל בהדרגה ל 3X3 טיפות ליום. לאחר 3-2 שבועות להקטין בחזרה. קחי 1 טיפה 1 על השכמה, 2 באמצע הבוקר ו 3 אחר הצהריים, בחצי כוס מים.

סיבה לפעולה: יוד חיוני לגוף בריא ולחילוף החומרים. (וכפי שכתבנו בעבר, יוד בשילוב סראפפטאז מפרק ציסטות). שימי לב כי יוד צריך כהשלמה תוספת סלניום (אלא אם כן את לוקחת את ה-ActiveLife שמוזכר למטה).

מחזירים ויטמינים לגוף-

מולטי-ויטמין-מינרל

רוברט רדפרן ממליץ על ActiveLife - פורמולה המכילה ויטמינים חיוניים, חומצה פולית, 77 יסודות קורט, אלקטרוליטים ו-18 חומצות אמינו כדי לחדש את מלאי גורמי התזונה בגופך. שמתרוקנים באופן טבעי מדי יום. קחי 3 כמוסות פעמיים ביום.

לחילופין, קחי מולטי ויטמין מקיף, ללא הנדסה גנטית, המכיל את הנגזרות הפעילות של ויטמיני B, בשילוב תשלובת 77 מינרלים.

צעד 2- מאכלים בריאים

המזונות שאנו אוכלים משפיעים על הבריאות שלנו.  מומלץ לשלב  כמה שניתן פירות וירקות טריים אורגנים וללא כימיקלים. עדיפים במיוחד לבריאות האשה- אבוקדו, קינואה, אגוזים וזרעים.

תאכלי את הירוקים שלך

מומלץ לאכול 9-14 מנות קטנות של ירקות טריים / קפואים מדי יום. המטרה היא לאכול לפחות חצי מאלה בלתי מבושלים.

סיבה לפעולה: חומרי הזנה איכותיים חיוניים להתאוששות שלך. הירקות מלאים במזינים.

פירות בריאים 

אכלי 5 מנות של פירות כהים בכל יום. כלול גם אבוקדו – עדיף 2 מנות!

סיבה לפעולה: פירות כהים הם בעלי סוכר נמוך, עשירים בנוגדי חמצון - חיוניים לריפוי.

הגבילי את צריכת הבשר

הגבילי את צריכת הבשר השבועית שלך. אכלי בשר אורגני במידת האפשר.

סיבה לפעולה: בשר הוא חומצי. כולל אנטיביוטיקה רעילה, הורמונים וחומרי הדברה מרוכזים - רע לבריאות.

מומלץ לאכול: שעועית, קטניות, אגוזים וזרעים – מכילים חומצות שומן חיוניות וחומרים מזינים.

פעולה: לאכול 5 מנות של שעועית, אגוזים וזרעים בכל יום.

הסיבה לפעולה: מכיל אומגה 3 ו מאוזן עם אומגה 6 . שומנים אלה חיוניים לבריאות טובה וריפוי, שהם נוגדי דלקת.

אכלי דגים שמנים - חומצות שומן חיוניים

מומלץ לאכול 3-5 מנות של דגים שמנים של מים קרים בשבוע.

סיבה: מכילים חומצות שומן חיוניות, חיוני לבריאות התא וגם עם תכונות אנטי דלקתיות.

מומלץ לכלול שמנים בריאים - אנטי דלקתיים

מומלץ לכלול שמנים בריאים: שמן זית, זרעי קנביס (המפ), שמן קוקוס, אבוקדו ושמן שומשום,העשירים בשומנים חד בלתי רוויים ואומגה 3. מומלץ מאוד באותה הזדמנות להחליף שמנים לא בריאים עם אלה התורמים לבריאות טובה יותר.

תחליף פחמימות עמילניות

פעולה: עצרי את כל הפחמימות העמילניות כמו אורז לבן, לחמים, פסטות, עוגות ודגנים. עברי לחלופות בריאות: קינואה, כוסמת, דוחן, זרעי צ'יאה.

סיבה: צמצום הדלקת חיוני להתאוששות שלך. פחמימות עמילניות גורמות לדלקת ופוגעות ברקמת הגוף. רעיונות למתכונים ראי בספר "סוד רפואי טיפוח נפשי" שאותו ניתן להוריד מאתר טופהיל.

צעד 3- שתי מים - צריכת מים חיונית לבריאות

 

שתי 6-8 כוסות מים.  טיפ נהדר- הוסיפי 1/8  כפית סודה לשתיה (טבעית, ללא כימיקלים) בכל כוס כדי לעזור לביסוס הגוף. אפשר עם מיץ לימון וכו'.  המטרה כאן היא להגיע ל-PH של 8 אותו תוכלי  לבדוק עם נייר לקמוס.

 

צעד 4- תמיכה הומאופטית

הפורמולה לימפומיוסוט עשוייה לסייע-  היא פועלת לניקוז רעלים ומהווה תמיכה וחיזוק לכלל מערכות הגוף.

References

  1. Miyoma Protocol - https://goo.gl/yULYBz
  2. Uterine Fibroids FAQ - https://serrapeptase.info/uterine-fibroids-faq/
  3. The Miracle Enzyme is Serrapeptase - מאת הנטורופט האנגלי רוברט רדפרן

 

המלצות

רוברט רדפרן הוא נטורופט, מאמן בריאות בריטי,  שדר רדיו וופורמולטור של תוספי תזונה שסייע לאלפי אנשים  דרך אתרי הבריאות שלו ותגליות התזונה שלו.  ספריו של רדפרן מתורגמים לעשרות שפות והוא פעיל נלהב  בעולם הנטורופתיה והרפואה הטבעית.

בתרגום חופשי- האנזים סארפפטאז יכול לסייע במניעת התפתחות מיומות וההמלצה של רדפרן היא לקחת סארפפטאז בתרכובת עשירה יותר הנקראת בלוקבסטר.

כמו כן, הוא ממליץ על נטילת כורכומין המסייע לתאים לתפקד ביעילות